Кампанія «My Love is Black Love» народилася з усвідомлення того, що більше половини темношкірих британців не бачать себе представленими в образах кохання в мейнстримних онлайн-просторах.
Застосунок для знайомств Bumble випустив новий рекламний ролик, який підкреслює досвід темношкірих британських жінок і звертає увагу на шкідливі упередження, з якими вони стикаються під час знайомств.
У ролику знялися зірки реаліті-шоу «Острів кохання» Ембер Гілл і Вітні Адебайо, ютуберка Нелла Роуз, інфлюенсерка Шантанія Бекфорд і ведуча подкасту «The Receipts» Tolly T.
«Хоча ми спостерігаємо певні позитивні зрушення у представництві, темношкірі жінки продовжують стикатися зі стереотипами та упередженнями під час побачень, від того, яких побачень вони «очікують», до їжі, яку вони хочуть їсти, та гучності їхнього голосу», — каже Наомі Вокланд, віце-президентка з маркетингу компанії Bumble.
«Bumble використовував і продовжуватиме використовувати нашу платформу, щоб краще репрезентувати широту кохання темношкірих: від розширення представництва до боротьби з фетишизацією та упередженнями — і, що важливо, до створення простору для відзначення радості любовних історій спільноти. Репрезентація має значення завжди. Бути побаченим, почутим і оціненим — це наріжний камінь будь-якої дружби чи роману, який триває, і це ключ до здорового, щасливого життя. Чим більше ми прислухаємося до різних голосів, тим більше розуміємо, наскільки важливо вести ці важливі розмови та проявляти себе автентично».
Рекламний ролик був створений агентством Butterfly 3ffect.