Telegraf.Design випустив друкований журнал про креатив на війні
03 Жов 2022, 15:05

Telegraf.Design випустив друкований журнал про креатив на війні

Другий друкований номер Telegraf Magazine присвячений креативу в часи війни. Команда видання Telegraf Design, що працювала над випуском, розповідає про боротьбу творчих українців з ворогом на фронті: реальному, інформаційному та творчому.

Відбувся офіційний реліз другого випуску журналу про український дизайн Telegraf Magazine. Уперше в друкованому форматі видання вийшло у 2021 році та було присвячене українському дизайну. Цьогоріч команда змогла видати другий номер попри війну та, власне, присвятила цей випуск креативу в такі непрості часи. Працювали над підготовкою статей, розробкою дизайну та запуском у друк протягом весни та літа.

Обкладинка кожного примірника заклеєна справжнім скотчем.

У журналі можна знайти чимало атрибутів цієї війни. Тут є перетини блокпостів між розділами; тут час починається о 5 ранку — адже саме тоді 24 лютого чимало українців почули вибухи та почали новий відлік життя; тут є «повітряні тривоги» і «світломаскування». Поруч із символами війни можна побачити й образ української креативної спільноти — із самого початку вторгнення кожен її учасник робив те, що міг, умів та у що вірив.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Обкладинка Telegraf.Magazine повністю чорна з білими літерами. Але через роки цей журнал буде вікном у сьогоднішні події, а вікна під час війни краще заклеїти. Тож обкладинка кожного примірника заклеєна справжнім скотчем — таким же, яким користувалися українці в містах і селах, щоб убезпечити бодай трохи своє життя.

Ще одна унікальна особливість журналу — шрифти. Наприклад, Cera Stencil Pro для нумерації сторінок спеціально розробила дизайн-команда випуску. Це трафаретний шрифт, який відсилає читачів до вуличних написів і вказівників «укриття» — ще одного атрибуту ідентичності українських міст воєнного часу.

Наша спільнота — не глядач, а активний учасник бойових дій на інформаційному фронті в цій гібридній війні. Ми зрозуміли, що просто повинні це все зібрати й зафіксувати, бо це дуже цінно. З історичної, культурної, особистої точок зору, які всі накладаються одна на одну. Ми всі проживаємо свій особистий досвід цих історичних змін. І в журналі ми теж показуємо, що війна — це не політика, це personal.
Анна Карнаух
головна редакторка Telegraf.Design

Окрім особистої взаємодії з війною, у журналі порушенні питання етики й пропаганди: чому беззастережна #CancelRussia — це нормально. Автори роздумують, як створити правильний пропагандистський плакат, чи є шанс навернути жертв російської пропаганди в адекватність та чи існує дизайн-процес, який цьому допомагає.

Усього наклад Telegraf.Magazine складає 2000 примірників.

Усього наклад Telegraf.Magazine складає 2000 примірників. У майбутньому команда планує випустити й англійськомовний тираж, щоб розповісти світові про війну та креатив у війні.

До створення другого друкованого журналу долучилися генеральний партнер видання — дизайн-агенція Excited, а також дизайн-агенція The Gradient, онлайн-інститут Projector та видавництво Arthuss.

Більше про друкований журнал та замовлення

Розкажіть друзям про новину