Telegraf.Design випустив друкований журнал про креатив на війні
03 Жов 2022, 15:05

Telegraf.Design випустив друкований журнал про креатив на війні

Другий друкований номер Telegraf Magazine присвячений креативу в часи війни. Команда видання Telegraf Design, що працювала над випуском, розповідає про боротьбу творчих українців з ворогом на фронті: реальному, інформаційному та творчому.

Відбувся офіційний реліз другого випуску журналу про український дизайн Telegraf Magazine. Уперше в друкованому форматі видання вийшло у 2021 році та було присвячене українському дизайну. Цьогоріч команда змогла видати другий номер попри війну та, власне, присвятила цей випуск креативу в такі непрості часи. Працювали над підготовкою статей, розробкою дизайну та запуском у друк протягом весни та літа.

Обкладинка кожного примірника заклеєна справжнім скотчем.

У журналі можна знайти чимало атрибутів цієї війни. Тут є перетини блокпостів між розділами; тут час починається о 5 ранку — адже саме тоді 24 лютого чимало українців почули вибухи та почали новий відлік життя; тут є «повітряні тривоги» і «світломаскування». Поруч із символами війни можна побачити й образ української креативної спільноти — із самого початку вторгнення кожен її учасник робив те, що міг, умів та у що вірив.

Обкладинка Telegraf.Magazine повністю чорна з білими літерами. Але через роки цей журнал буде вікном у сьогоднішні події, а вікна під час війни краще заклеїти. Тож обкладинка кожного примірника заклеєна справжнім скотчем — таким же, яким користувалися українці в містах і селах, щоб убезпечити бодай трохи своє життя.

Ще одна унікальна особливість журналу — шрифти. Наприклад, Cera Stencil Pro для нумерації сторінок спеціально розробила дизайн-команда випуску. Це трафаретний шрифт, який відсилає читачів до вуличних написів і вказівників «укриття» — ще одного атрибуту ідентичності українських міст воєнного часу.

Наша спільнота — не глядач, а активний учасник бойових дій на інформаційному фронті в цій гібридній війні. Ми зрозуміли, що просто повинні це все зібрати й зафіксувати, бо це дуже цінно. З історичної, культурної, особистої точок зору, які всі накладаються одна на одну. Ми всі проживаємо свій особистий досвід цих історичних змін. І в журналі ми теж показуємо, що війна — це не політика, це personal.
Анна Карнаух
головна редакторка Telegraf.Design

Окрім особистої взаємодії з війною, у журналі порушенні питання етики й пропаганди: чому беззастережна #CancelRussia — це нормально. Автори роздумують, як створити правильний пропагандистський плакат, чи є шанс навернути жертв російської пропаганди в адекватність та чи існує дизайн-процес, який цьому допомагає.

Усього наклад Telegraf.Magazine складає 2000 примірників.

Усього наклад Telegraf.Magazine складає 2000 примірників. У майбутньому команда планує випустити й англійськомовний тираж, щоб розповісти світові про війну та креатив у війні.

До створення другого друкованого журналу долучилися генеральний партнер видання — дизайн-агенція Excited, а також дизайн-агенція The Gradient, онлайн-інститут Projector та видавництво Arthuss.

Більше про друкований журнал та замовлення

Розкажіть друзям про новину