Київське дизайн-бюро Spiilka у партнерстві з видавництвом ist publishing представило четвертий випуск «Літопису українського дизайну», присвячений культурі у всіх її проявах: від театру й кіно, музики та артпросторів.
Четверте число про неочікуваний зв’язок між опішняньскою керамікою та українським авангардом, між театральною сценографією та сучасними шрифтами, між «Енеїдою» та «колірністю», між штангістами та документалістами та ще про багато кроскультурних феноменів в українському дизайні.
У фокусі:
- Анатоль Петрицький, чия сценографія надихала навіть Пікассо;
- айдентика Театру Франка, що задала тон сучасному театральному ренесансу;
- візуальна мова «Українського театру», створена разом із шрифтовиком Дмитром Растворцевим;
- проєкт айдентики NAMU від агенції Banda;
- шрифтова спадщина Василя Хоменка, завдяки якому у 1969 році з’явилась друкована «Енеїда» з ілюстраціями Базилевича (про яку теж ціла дизайн історія).
- окрема частина присвячена сучасності: MEGOGO, мандрівний артпростір MOT (Module of Temporality), фестивалі Brave та Docudays UA, а також візуальна айдентика Євробачення-2017.
«Літопис українського дизайну» охоплює графічний, продуктовий, цифровий дизайн та типографіку. Це періодичне друковане видання про історію та розвиток українського дизайну. Журнал є спробою побачити й показати, як народжувалася та змінювалася українська дизайн-ідентичність.