Театр Франка презентував нову айдентику
24 Жов 2024, 17:17

Театр Франка презентував нову айдентику

Креативна агенція ANGRY створила логотип, кольорову палітру, фірмовий шрифт та брендбук для Театру Франка.

Театр — це імпровізація. Якщо прийти двічі на ту саму виставу, можна побачити два різні виконання. Саме цю особливість театру передає новий шрифт Franko Theatre, розроблений агенцією разом із Максимом Кобузаном.

Шрифт багатий на альтернативи й лігатури, щоб навіть та сама вистава мала дещо різні афіші. Різноширинні літери тут показують своєрідність акторів і ролей, а зміщений центр та асиметричність літер — різноманітність глядацького досвіду, залежно від місць у залі. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Плавні розширення до кінця букв (флейр) і низько посаджені діакритичні символи додають звʼязку з часами українського авангарду, що особливо важливо, коли театр Франка представляє Україну на міжнародних сценах.

«Театр має силу формувати нові цінності у суспільстві та сприяти його змінам. Люди, які приходять до нас, мають виходити дещо іншими — з усіма тими новими сенсами, які ми транслюємо як на сцені, так і в усьому, що передує початку вистави», — Євген Нищук, очільник театру Франка

Будова ж нового знаку, створеного разом із Ольгою Кузовкіною, по-новому переграє попередню версію логотипа і відсилає до архітектури давньогрецького театру: місця для глядачів — театрону, сценічної будівлі — скени та простору між ними — орхестри. Кожна з цих трьох частин у процесі дійства на певний час стає головною. Кожна подана у вигляді кола у квадраті. Сцени у театрі. Центральної точки, до якої прикуті всі погляди.

«Зміни у театрі — це довгий процес, у якому нова айдентика — ніби лише частина, але вже трансформує сприйняття театру людьми. Попереду ще багато цікавих перетворень, які ми поступово будемо показувати. Театр зацікавлений у міцних партнерствах, тож і ви можете стати частиною реновації — як фонд чи компанія, яким небайдужий розвиток українського мистецтва», — Інна Польшина, креативна продюсерка ANGRY.

Розкажіть друзям про новину