Сильвестр Сталлоне та мексиканський бренд пива закликали сказати «ні» тому, що не подобається
02 Кві 2025, 11:16

Сильвестр Сталлоне та мексиканський бренд пива закликали сказати «ні» тому, що не подобається

Бути сміливим, насолоджуватися життям і наважуватися сказати «ні» — такий меседж стоїть за новою кампанією мексиканського пивного бренду Tecate.

Центральним елементом кампанії є ролик, знятий Армандо Бо, оскароносним режисером, відомим як співавтор сценарію «Бердмена», у співрежисерстві з Себастьяном Лопесом. У головній ролі — Сильвестр Сталлоне, який співпрацює з брендом вже більше десяти років, здіймається в повітря на культовому орлі Tecate, щоб прийти на допомогу тим, хто не може визначитися.

У рекламі Сталлоне летить на гігантському, створеному за допомогою цифрових технологій орлі, оживленому за допомогою тих самих візуальних ефектів, що й у «Домі дракона». Епічна сцена відбувається під пісню Андреа Бочеллі «Por Ti Volaré», що додає постановці драматизму та емоційності.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео