Surreal використав Двейна Джонсона у ролі свого талісмана
08 Бер 2023, 15:19

Surreal використав Двейна Джонсона у ролі свого талісмана

Бренд сухих сніданків Surreal шукає звичайних людей із відомими іменами, щоб отримати переваги від спонсорства без семизначного цінника.

Не маючи маркетингового бюджету, щоб укласти реальну угоду із зіркою, Surreal погодилася на водія лондонського автобуса Двейна Джонсона, який підписав контракт лише за 200 фунтів стерлінгів.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Surreal (@eat_surreal)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Рекламована як «улюблена каша Двейна Джонсона», де стратегію доведено до краю після використання імен трьох студентів Серени Вільямс, Роналду та Майкла Джордана, щоб закріпити підхід.

Співзасновник Surreal Кіт Геммел зауважив: «Ми дуже хочемо стати офіційними пластівцями Двейна Джонсона та Серени Вільямс. Якщо хтось знає Дейва Бекхема, будь ласка, зв’яжіться з нами».

Surreal ще не отримував коментарів від знаменитостей або їхніх адвокатів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео