08 Січ 2024, 13:38

Судову драму у серіалі перервали події поза екраном у рекламі Gousto

Вечеря знову відвойовує своє право бути головною подією вечора у кампанії ритейлера наборів їжі Gousto від агенції Mother London «Steal the Show».

Новина за темою
Драматичні серіали перервалися через події поза екраном у рекламному ролику

Новий, другий рекламний ролик агенції для компанії, продовжує тему маскування під блокбастер, показуючи сцени з судової драми, у якій драматичні вистави на екрані затьмарюються гастрономічним дивом на реальній кухні за межами телевізора.

Олі Рімолді та Ентоні Монтань, креативні директори Mother London, прокоментували: «За останні кілька років питання «що на вечерю?» було затьмарене питанням «що будемо дивитися?». Кампанія Gousto «Steal the Show» повертає вечері її законне місце як головної атракції вечора. Цей другий блокбастер кампанії розгортається як драма в залі суду, у якій драматичні вистави на екрані затьмарюються гастрономічним дивом на кухні за телевізором, що перериває пристрасну промову адвоката».

Анна Грін, віце-президент з питань бренду, аналітики та стратегії Gousto, додала: «Gousto пропонує неперевершений вибір та кулінарне натхнення на кухнях по всій Великобританії. З більш ніж 250+ приголомшливих рецептів на вибір щомісяця остання частина нашої кампанії «вкради шоу» доводить, що навіть напруга судової драми не може зрівнятися з кулінарними шедеврами, що відбуваються на кухні. Gousto не просто перемагає в категорії рецептів, ми претендуємо на звання найулюбленішого способу повечеряти у Великій Британії».

Рекламний ролик підтримується зовнішньою рекламою, кінематографічною фотографією та розважальною мовою, щоб зробити страви головною подією вечора, а також радіо, яке рекламує конкретні страви Gousto, як трейлери до фільмів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео