Британський рітейлер продуктових наборів Gousto запустив рекламну кампанію, покликану допомогти привернути увагу до смачних рецептів.
Нова кампанія, розроблена агентствами Mother London та the7stars, стартує в день Різдва та показує сцени з історичної драми, в якій драматичні дії на екрані затьмарюються гастрономічним дивом на кухні перед телевізором.
Компанія буде підтримуватися зовнішньою рекламою, з кінематографічною фотографією та розважальною мовою, щоб зробити страви головною подією вечора. На соціальних та діджитал каналах бренду Gousto є серія трейлерів, які розповідають про смак та різноманітність рецептів Gousto з використанням різних жанрів кіно та телебачення.
Метт Тантер, голова відділу стратегії Mother, прокоментував: «За останні кілька років питання «що на вечерю?» у багатьох сім’ях був затьмарений питанням «що подивитись?». Сучасне життя бачить нас, згорблених на дивані, Netflix та нудну тарілку чого-небудь. Steal the Show хоче повернути вечерю в топ чартів для вечірнього складу з неперевершеним вибором простих у приготуванні рецептів від Gousto, які буквально затьмарюють серіали».
Продовжуючи інвестувати у свою провідну пропозицію на ринку цього року, Gousto збільшила своє меню з 60 до 75 щотижневих рецептів. Крім того, Gousto запустить свою першу недорогу колекцію рецептів наприкінці 2022 року, щоб вона залишалася доступною для багатьох сімей у важких фінансових умовах.