14 Чер 2023, 16:49

Subway приєднався до діалогу McDonald’s та Burger King з ChatGPT

Минулого тижня McDonald’s та Burger King покепкували один з одного за допомогою штучного інтелекту. Кожен фаст-фуд ставив ChatGPT різні запитання, щоб довести, наскільки культовими або великими є їхні продукти.

Тепер мережа ресторанів швидкого харчування Subway попросила ChatGPT порівняти ці відповіді зі своїм сендвічем довжиною майже в 30 см.

Яка була відповідь? За даними ChatGPT, з точки зору розміру, і Воппер, і Біг-Мак значно менші, ніж футовий сендвіч.

Франкі Гудвін, головний креативний директор Saatchi & Saatchi, сказала: «Про ChatGPT багато говорять, і, хоча ми намагаємося не надто захоплюватися модними трендами, ми не могли втриматися від того, щоб не долучитися до цієї розмови. Це важливий момент для Subway із запуском нового меню, і що ми можемо сказати — ChatGPT каже, що вони теж найбільші».

Оригінальні два білборди були розміщені поруч один з одним у Бразилії і є роботою креативних агентств David São Paulo та Galeria.ag.

Кірсті Елстон, директор з маркетингу Subway у Великобританії та Ірландії, додала: «Якщо буде розмова про культові сендвічі, то Subway, звичайно ж, долучиться до неї. Що там казати — навіть ChatGPT знає, що наші сендвічі Footlongs — найбільші та найкращі сендвічі на світі!».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео