Стиль, вечірки, секс та інше: жінки середнього віку зруйнували стереотипи про себе
03 Жов 2023, 12:20

Стиль, вечірки, секс та інше: жінки середнього віку зруйнували стереотипи про себе

З давніх-давен суспільство вирішило, що жінки, яких сприймають як таких, що віджили своє, не варті уваги. Жінки середнього віку були залякані або обмовлені міфами, що оточували цей яскравий життєвий етап, але це вже не так.

Як бренд стилю для людей середнього віку, JD Williams каже, що з цим треба покінчити. Для осінньо-зимового сезону 2023 року бренд поставив жінок середнього віку в центр уваги в новій кампанії, що розвінчує міфи про середній вік.

У короткому ролику «No clock», створеному у співпраці з креативним агентством House 337, жінок показали такими, якими вони є насправді, перетворюючи їх із невидимих на неперевершених, представляючи дух, який допоміг їм досягти таких висот і підштовхує до нового етапу в житті.

«Ми втратили свій стиль, забули, як влаштовувати вечірки, пройшли через це, напевно, давно перестали займатися сексом, вирішили бути невидимими, обережно — ми ніщо інше, як гарячий безлад». — звучало у ролику.

Робота відкидає ці середньовічні міфи про середній вік у всіх аспектах життя жінок: від стилю до краси, від сексуального життя до вечірок і домашнього затишку.

Ця кампанія є продовженням попередньої роботи JD Williams, яка прославляла жінок середнього віку в колекції SS23. Всі ці заходи допомогли JD Williams стати провідним брендом, який переосмислює наратив про середній вік.

Зара Інесон, виконавча креативна директорка агенції House 337, сказала: «Суспільство поступово починає усвідомлювати цінність і дивовижність жінок середнього віку. Але це не може статися досить швидко. Нас надто довго неправильно представляли або взагалі ігнорували. Приємно бути частиною цієї культурної революції, яка полягає в тому, щоб по-справжньому побачити жінок середнього віку завдяки нашій роботі з JD Williams, яка руйнує міфи. І я заохочую ще більше маркетологів використовувати силу креативу та охоплення своїх брендів як для комерційного, так і для суспільного прогресу».

Кампанія проходить по всій Великобританії на телебаченні, BVOD, радіо та в соціальних мережах з 29 вересня по 31 жовтня за підтримки медіа-агентства The 7 Stars.

Розкажіть друзям про новину