Новий ролик під назвою «Let’s do dinner» обіцяє шанувальникам можливість відвідати найзахопливішу у світі вечерю з Меттом Деймоном, Зої Салданою, Джеремі Алленом Вайтом та репером Ludacris.
Чи коли-небудь хтось хотів розпитати Метта Деймона про те, як він знімався у франшизі «Борн», або Ludacris про процес написання його знакового синглу 2001 року «Move bitch» за вечерею? Новий розіграш від Stella Artois може виконати ці бажання.
Бренд Anheuser-Busch випустив зірковий рекламний ролик під назвою «Let’s do dinner». У рекламі Метт Деймон, Зої Салдана, Джеремі Аллен Вайт та Ludacris піднімають тост за зірок і запрошують шанувальників приєднатися до них на «Найзахопливішій у світі вечері», яка відбудеться у четвер, 21 вересня, у Нью-Йорку. Цей захід також підтримує Water.org, благодійна організація, співзасновником якої є Деймон, що займається вирішенням глобальної водної кризи.
Щоб виграти місце на «Найзахопливішу у світі вечерю», споживачі повинні проживати в США і бути не молодше 21 року та зареєструватись на спеціальному сайті. 4 вересня буде оголошено 15 володарів головного призу. Кожен з них отримає подорож та проживання на двох, а також два квитки на концерт. Окрім головних призів, Stella надає шанувальникам можливість виграти миттєві призи, такі як сувеніри та подарункові картки Uber Eats номіналом $25.
За словами представників Stella Artois, «Let’s do dinner» є однією з найбільш інтегрованих кампаній бренду за останні п’ять років. Вона також спирається на місію бренду — заохочувати споживачів поєднувати Stella зі смачною їжею та приємною бесідою.
«Ми раді зануритися в цей наступний крок на шляху Stella, посилюючи роль бренду у створенні справжніх зв’язків і розмов навколо їжі, — сказала віце-президентка з маркетингу Stella Artois Марсела Гарсія. — Stella хоче, щоб вечеря стала приводом для того, щоб знову чекати на неї з нетерпінням і щоб за столом знову панувало життя. Ми раді запропонувати споживачам виграти місце на епічній, унікальній у своєму роді вечері «Найзахопливішій у світі вечері», де зберуться деякі з найбільших світових ікон, щоб підкреслити важливість зв’язку за столом».
Ролик, розроблений у партнерстві з креативним агентством Anomaly, транслюватиметься на телебаченні від Міжнародного дня пам’яті всіх жертв праці по всій території США.