Stella Artois запросив шанувальників на ексклюзивну вечерю із суперзірками
23 Тра 2023, 12:19

Stella Artois запросив шанувальників на ексклюзивну вечерю із суперзірками

Новий ролик під назвою «Let’s do dinner» обіцяє шанувальникам можливість відвідати найзахопливішу у світі вечерю з Меттом Деймоном, Зої Салданою, Джеремі Алленом Вайтом та репером Ludacris.

Чи коли-небудь хтось хотів розпитати Метта Деймона про те, як він знімався у франшизі «Борн», або Ludacris про процес написання його знакового синглу 2001 року «Move bitch» за вечерею? Новий розіграш від Stella Artois може виконати ці бажання.

Бренд Anheuser-Busch випустив зірковий рекламний ролик під назвою «Let’s do dinner». У рекламі Метт Деймон, Зої Салдана, Джеремі Аллен Вайт та Ludacris піднімають тост за зірок і запрошують шанувальників приєднатися до них на «Найзахопливішій у світі вечері», яка відбудеться у четвер, 21 вересня, у Нью-Йорку. Цей захід також підтримує Water.org, благодійна організація, співзасновником якої є Деймон, що займається вирішенням глобальної водної кризи.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб виграти місце на «Найзахопливішу у світі вечерю», споживачі повинні проживати в США і бути не молодше 21 року та зареєструватись на спеціальному сайті. 4 вересня буде оголошено 15 володарів головного призу. Кожен з них отримає подорож та проживання на двох, а також два квитки на концерт. Окрім головних призів, Stella надає шанувальникам можливість виграти миттєві призи, такі як сувеніри та подарункові картки Uber Eats номіналом $25.

За словами представників Stella Artois, «Let’s do dinner» є однією з найбільш інтегрованих кампаній бренду за останні п’ять років. Вона також спирається на місію бренду — заохочувати споживачів поєднувати Stella зі смачною їжею та приємною бесідою.

«Ми раді зануритися в цей наступний крок на шляху Stella, посилюючи роль бренду у створенні справжніх зв’язків і розмов навколо їжі, — сказала віце-президентка з маркетингу Stella Artois Марсела Гарсія. — Stella хоче, щоб вечеря стала приводом для того, щоб знову чекати на неї з нетерпінням і щоб за столом знову панувало життя. Ми раді запропонувати споживачам виграти місце на епічній, унікальній у своєму роді вечері «Найзахопливішій у світі вечері», де зберуться деякі з найбільших світових ікон, щоб підкреслити важливість зв’язку за столом».

Ролик, розроблений у партнерстві з креативним агентством Anomaly, транслюватиметься на телебаченні від Міжнародного дня пам’яті всіх жертв праці по всій території США.

Розкажіть друзям про новину