Stella Artois вшанував способи ховання пива під час вечірок
22 Кві 2025, 14:44

Stella Artois вшанував способи ховання пива під час вечірок

Stella Artois представив нову кампанію «Hiders Keepers», яка заохочує людей бути кмітливими, коли справа доходить до того, щоб ховати своє пиво на вечірках.

У серії друкованої реклами можна побачити пиво, заховане за великими тортами, в глибині морозильників та замасковане серед пакунків з продуктами.

Паралельно з цим рекламне агентство Ogilvy New York також випустило ролик, який показує, як саме було заховано пиво.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Нова кампанія є частиною більш широкої гри бренду, спрямованої на використання людських інсайтів.

Минулого тижня бренд опублікував серію фотографій, на яких зображені відвідувачі барів з келихами Stella в руках, готові отримати удар ліктем під ребра, щоб захистити свій напій.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео