Stella Artois вшанував способи ховання пива під час вечірок
22 Кві 2025, 14:44

Stella Artois вшанував способи ховання пива під час вечірок

Stella Artois представив нову кампанію «Hiders Keepers», яка заохочує людей бути кмітливими, коли справа доходить до того, щоб ховати своє пиво на вечірках.

У серії друкованої реклами можна побачити пиво, заховане за великими тортами, в глибині морозильників та замасковане серед пакунків з продуктами.

Паралельно з цим рекламне агентство Ogilvy New York також випустило ролик, який показує, як саме було заховано пиво.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Нова кампанія є частиною більш широкої гри бренду, спрямованої на використання людських інсайтів.

Минулого тижня бренд опублікував серію фотографій, на яких зображені відвідувачі барів з келихами Stella в руках, готові отримати удар ліктем під ребра, щоб захистити свій напій.

Розкажіть друзям про новину