Stella Artois довів, що ніякі перешкоди не страшні на шляху до насолоди пивом
14 Кві 2025, 13:45

Stella Artois довів, що ніякі перешкоди не страшні на шляху до насолоди пивом

Пивний бренд Stella Artois представив серію зображень, які демонструють людей у метушливому оточенні, які борються за повний келих пива.

«Ми всі через це проходили. Лікоть у ребра, поштовх у спину та пальці ніг, принесені в жертву натовпу. Але зі Stella в руці. Воно того варте», — зазначає Stella Artois.

Знімки були зроблені аргентинським фотографом Але Бурсетом, який раніше працював з такими брендами, як Heinz і Magnum.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Минулого року пивний бренд випустив кампанію «Missing Chalices», яка обігрувала зухвалу поведінку споживачів, що крадуть келихи на вечірці та забирають їх додому.

Розкажіть друзям про новину