Stella Artois довів, що ніякі перешкоди не страшні на шляху до насолоди пивом
14 Кві 2025, 13:45

Stella Artois довів, що ніякі перешкоди не страшні на шляху до насолоди пивом

Пивний бренд Stella Artois представив серію зображень, які демонструють людей у метушливому оточенні, які борються за повний келих пива.

«Ми всі через це проходили. Лікоть у ребра, поштовх у спину та пальці ніг, принесені в жертву натовпу. Але зі Stella в руці. Воно того варте», — зазначає Stella Artois.

Знімки були зроблені аргентинським фотографом Але Бурсетом, який раніше працював з такими брендами, як Heinz і Magnum.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Минулого року пивний бренд випустив кампанію «Missing Chalices», яка обігрувала зухвалу поведінку споживачів, що крадуть келихи на вечірці та забирають їх додому.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео