Статті The Guardian розповіли про фейки, життя під наглядом та інше через призму роману «1984»
15 Кві 2024, 12:59

Статті The Guardian розповіли про фейки, життя під наглядом та інше через призму роману «1984»

Американська онлайн-служба аудіокниг і подкастів Audible запустила мультиплатформну кампанію з виданням The Guardian та журналом Observer, у якому колись писав Джордж Орвелл, з нагоди виходу аудіовізуальної адаптації його знаменитого роману-антиутопії «1984».

Онлайн-кампанія представлена у спеціальному розділі на сайті The Guardian, наповненому аудіо-тизерами, трейлером, вікторинами та статтями на теми фейкових новин, стеження та культури скасування, а також короткий огляд акторського складу екранізації Audible.

На сайті аудіокнига просувається за допомогою спеціального скролера, який розміщується в рекламних слотах Fabric XL над розділами про телебачення, стиль життя, культуру, кіно та книги.

Мережа подкастів Guardian також пропонує тизерні ролики аудіокниги.

Повне поглинання журналу Observer розпочалося 7 квітня, коли обкладинка журналу була відредагована, а всі рекламні слоти були заповнені цитатами Орвелла, статтями та QR-кодами.

Альберт Хоган, старший директор з бренд- та контент-маркетингу в Європі Audible, сказав: «Ми були в захваті від співпраці з The Guardian, щоб представити адаптацію «1984» від Audible у Великій Британії. Від зв’язків Орвелла з Observer до резонансу ключових тем твору з читачами The Guardian — це було ідеальне середовище, щоб підтвердити пророчість «1984» у 2024 році і дати людям зрозуміти, що немає більш актуального часу для прослуховування твору, ніж зараз».

Поглинання Guardian є частиною ширшої багатоканальної кампанії, яка розгорнулася на телебаченні, в кінотеатрах, подкастах і зовнішній рекламі протягом останніх кількох тижнів.

4 квітня, в день першого запису в щоденнику головного героя роману Вінстона Сміта, партнерство з Channel 4 принесло каналу тематичні збої в роботі, що призвело до реклами під час показу серіалу «Таскмастер». В онлайні партнерство було відтворено під час пауз у програмах через збійний екран.

Тижнем пізніше на станціях лондонського метрополітену та корпорації Trasnopt for London було запущено зовнішню кампанію.

Медіа-стратегією, плануванням та закупівлями для кампанії займалося агентство Wavemaker. Креативом займалося агентство Alphabetical.

Емі Мейкл, керівниця ігрового відділу Wavemaker UK, зазначила: «1984 — це, безумовно, найбільш знаковий антиутопічний роман усіх часів — такі фрази, як «поліція думок», «Великий брат» і «кімната 101», присутні в нашому повсякденному житті. Незважаючи на це, є багато фанатів «1984», які розуміють його гостроту і впізнають теми роману, але ще не читали книгу. Високоефективні медіа-активації були розроблені, щоб привернути їхню увагу, позитивно провокуючи їх зазирнути всередину та пережити антиутопію Орвелла «1984» у 2024 році».

Розкажіть друзям про новину