10 Жов 2023, 13:02

Starbucks створив куртку, натхненну гарбузовим лате

Starbucks у колаборації з брендом одягу KidSuper представив куртку, приурочену до святкування 20-річчя пряного гарбузового лате.

Напій був вперше представлений 10 жовтня 2003 року.

«Starbucks звернулися до нас і попросили про співпрацю, щоб ми могли розробити щось на честь 20-ї річниці пряного гарбузового лате та його шанувальників, і це було дуже круто! Ми тісно співпрацювали над елементами дизайну для куртки і зупинилися на цьому — вона виглядає чудово! — сказав засновник KidSuper Колм Діллейн. — У куртці так багато елементів, які, на мою думку, передають осінній настрій — від падаючого листя на рукаві до кольору, який був натхненний напоєм».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Якщо уважно придивитися до деталей дизайну, то спортивні куртки вирізняються насиченими осінніми тонами, вишитим осіннім листям та написами, зокрема «Worth the Wait!», «PSL is Love» та «Happy Fall».

Куртки будуть доступні для попереднього замовлення на спеціальному сайті 10 жовтня, поки вони будуть у наявності.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео