Starbucks оголосив про створення власної продакшн-компанії
11 Чер 2024, 16:04

Starbucks оголосив про створення власної продакшн-компанії

Мережа кав’ярень Starbucks оголосила, що занурюється у кінобізнес. Вона офіційно запускає власну продакшн-компанію Starbucks Studios.

Згідно із заявою на сайті бренду, кавовий гігант завжди був прихильником створення історій. Крісті Кейн, віце-президентка з маркетингу бренду та партнерств, зазначила, що Starbucks сприяє «людським зв’язкам і радості», а продакшн-компанія дозволить їй просувати цю місію і «плекати безмежні можливості людських зв’язків».

«Для нас велика честь мати можливість пролити світло на історії та людей, які нас надихають, від молодих митців до інноваторів, творців змін та інших, хто позитивно впливає на світ», — продовжила вона.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Однак мережа не збирається робити це наодинці. Starbucks співпрацюватиме з Sugar23, медіакомпанією, заснованою Майклом Шугаром, оскароносним продюсером, відомим за такими фільмами, як «У центрі уваги» та «Прихована краса».

«Створення історій глибоко вкоренилося в те, що робить Starbucks, і Starbucks Studios є природним продовженням цих зусиль, — сказав Шугар. — Разом ми будемо використовувати силу сторітелінгу для зміцнення зв’язків, натхнення на зміни та створення сильнішого почуття спільноти. Ми раді працювати разом із неймовірною командою Starbucks і запрошуємо всіх наших партнерів у Голлівуді та за його межами приєднатися до нас у створенні розваг преміум-класу».

Кава і творчість, безумовно, завжди йшли пліч-о-пліч. І Starbucks вже пробував свої сили у кінематографі. Серед попередніх розважальних проєктів — два сезони серіалу «Upstanders» про те, як окремі люди творять зміни у своїх громадах, та «Hingakawa» — історія про прощення і, звісно ж, каву. Бренд також випустив шестисерійний документальний фільм «This is Football».

Розкажіть друзям про новину