Спраглі зомбі перетворились на людей у ролику Liquid Death
16 Лют 2024, 17:56

Спраглі зомбі перетворились на людей у ролику Liquid Death

Зомбі-людожер може бути просто зневодненим тусовщиком, який після того, як, наситившись, може припинити свою вбивчу несамовитість і повернутися до звичайних справ — бути Сантою, поліцейським або відвідувачем спортзалу.

Так стверджує Liquid Death у своїй кампанії, яка анонсувала свій перший електролітний порошок під назвою Death Dust. І щоб ніхто не заплутався, бренд одразу ж пропонує застереження: «Будь ласка, не намагайтеся вдихати Death Dust».

Щоб представити електролітний порошок, бренд зняв відеоролик, який показав, що навіть зомбі можуть насолоджуватися освіжаючим напоєм.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=k72Mqs8hz-w

Поряд з фрагментами фальшивого насильства та поглинання мізків, рекламний ролик демонструє глядачам ще одну оригінальну пісню з творчості Liquid Death — рок-мелодію у стилі 80-х з текстом на кшталт: «Death Dust, повстань з мертвих, не будь зомбі, стань людиною замість цього».

Розкажіть друзям про новину