Зомбі-людожер може бути просто зневодненим тусовщиком, який після того, як, наситившись, може припинити свою вбивчу несамовитість і повернутися до звичайних справ — бути Сантою, поліцейським або відвідувачем спортзалу.
Так стверджує Liquid Death у своїй кампанії, яка анонсувала свій перший електролітний порошок під назвою Death Dust. І щоб ніхто не заплутався, бренд одразу ж пропонує застереження: «Будь ласка, не намагайтеся вдихати Death Dust».
Щоб представити електролітний порошок, бренд зняв відеоролик, який показав, що навіть зомбі можуть насолоджуватися освіжаючим напоєм.
Поряд з фрагментами фальшивого насильства та поглинання мізків, рекламний ролик демонструє глядачам ще одну оригінальну пісню з творчості Liquid Death — рок-мелодію у стилі 80-х з текстом на кшталт: «Death Dust, повстань з мертвих, не будь зомбі, стань людиною замість цього».