16 Лют 2024, 17:56

Спраглі зомбі перетворились на людей у ролику Liquid Death

Зомбі-людожер може бути просто зневодненим тусовщиком, який після того, як, наситившись, може припинити свою вбивчу несамовитість і повернутися до звичайних справ — бути Сантою, поліцейським або відвідувачем спортзалу.

Так стверджує Liquid Death у своїй кампанії, яка анонсувала свій перший електролітний порошок під назвою Death Dust. І щоб ніхто не заплутався, бренд одразу ж пропонує застереження: «Будь ласка, не намагайтеся вдихати Death Dust».

Щоб представити електролітний порошок, бренд зняв відеоролик, який показав, що навіть зомбі можуть насолоджуватися освіжаючим напоєм.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Поряд з фрагментами фальшивого насильства та поглинання мізків, рекламний ролик демонструє глядачам ще одну оригінальну пісню з творчості Liquid Death — рок-мелодію у стилі 80-х з текстом на кшталт: «Death Dust, повстань з мертвих, не будь зомбі, стань людиною замість цього».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео