Сова Дуо «змусила» правильно замовити філе-о-фіш у ролику McDonald’s
13 Бер 2025, 16:47

Сова Дуо «змусила» правильно замовити філе-о-фіш у ролику McDonald’s

McDonald’s об’єднався з маскотом застосунку для вивчення мов Duolingo, щоб повернути філе-о-фіш у бразильське меню.

Використовуючи характерну кмітливість і чарівність Дуо, ця кампанія вплітає вивчення мови у світ фаст-фуду новим і цікавим способом.

У веселій рекламі під назвою «Do you speak McFish?» клієнтка неправильно замовляє McFish & Chips, доки Дуо не налітає, щоб врятувати ситуацію (і виправити вимову).

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Оскільки менше ніж 1% бразильців вільно розмовляють англійською, ця кампанія водночас є освітньою та просто доступною для поширення.

Розкажіть друзям про новину