Сова Дуо «змусила» правильно замовити філе-о-фіш у ролику McDonald’s
13 Бер 2025, 16:47

Сова Дуо «змусила» правильно замовити філе-о-фіш у ролику McDonald’s

McDonald’s об’єднався з маскотом застосунку для вивчення мов Duolingo, щоб повернути філе-о-фіш у бразильське меню.

Використовуючи характерну кмітливість і чарівність Дуо, ця кампанія вплітає вивчення мови у світ фаст-фуду новим і цікавим способом.

У веселій рекламі під назвою «Do you speak McFish?» клієнтка неправильно замовляє McFish & Chips, доки Дуо не налітає, щоб врятувати ситуацію (і виправити вимову).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Оскільки менше ніж 1% бразильців вільно розмовляють англійською, ця кампанія водночас є освітньою та просто доступною для поширення.

Розкажіть друзям про новину