Соціальний ролик довів, що щастя стає більше, коли ділиш його з дітьми  
16 Сер 2024, 14:09

Соціальний ролик довів, що щастя стає більше, коли ділиш його з дітьми  

Елементарна задача: що буде, якщо розділити яблуко на двох? Залишиться лише пів яблука. І так будь з чим. Утім, є одна річ, якою можна поділитися, і її при цьому стане ще більше. Це — щастя.

Коли розділяєш щастя з дитиною, його стає більше — інсайт, що ліг в основу креативної кампанії «Україна для кожної дитини».

В рамках кампанії свої сили об’єднали комунікаційна агенція Kyifornia, Координаційний центр з розвитку сімейного виховання та догляду дітей та ЮНІСЕФ, щоб більше українців та українок дізналися, як можна прийняти дитину в родину.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія розпочалася з премʼєри соціального ролика на диджитал-майданчиках Координаційного центру та ЮНІСЕФ. У ньому взяли участь реальні родини, які прийняли дітей до себе та на власному досвіді довели: щастя дійсно стає більше, коли ділиш його з дітьми. 

Розкажіть друзям про новину