Соціальна відповідальність, ШІ та колаборації: побудуйте дієву маркетинг-стратегію на GET Business Festival
02 Гру 2024, 12:16

Соціальна відповідальність, ШІ та колаборації: побудуйте дієву маркетинг-стратегію на GET Business Festival

Сьогодні маркетинг вимагає балансу між людяністю та технологіями, бізнес-цілями та соціальною відповідальністю. Як в такому разі побудувати дієву стратегію просування бренду? GET Business Festival збирає лідерів думок, які вже знайшли відповіді на ці питання та готові поділитися своїми інсайтами!

Зараз діє пропозиція до Black Friday на квитки: 2 за ціною 1! Подробиці та реєстрація за посиланням.

GET Business Festival об’єднає понад 100 бізнес-лідерів, які виступатимуть на трьох сценах, одна з яких повністю присвячена маркетинг-стратегіям. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Усього за один день ви зможете перейняти досвід топових маркетинг-практиків, серед яких:

  • Євген Янович — актор, ведучий шоу «20:23»;
  • Яна Ляхович — керівниця департаменту корпоративних та інтегрованих комунікацій 1+1 media;
  • Тетяна Шерман — керівниця з маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК;
  • Антон Бокий — Chief Marketing Officer INTERTOP Ukraine;
  • Олена Осипчук — PR-директорка SOCAR Energy Ukraine;
  • Альона Горковенко — Marketing Team Manager, OLX Ukraine and CA;
  • Дмитро Самолюк — Head of Digital «Ми-Україна» та «Ми-Україна+»;
  • Ольга Дівущак — маркетологиня Foundation Coffee Roasters, Co-founder Paint digital Agency;
  • Катерина Жураківська — директорка з маркетингу БФК Gulliver;
  • Владислав Шевченко — експерт зі створення відеоконтенту, блогер, сценарист;
  • Олена Мандзюк — інфлюенсер, громадська діячка, засновниця домашніх фітнес програм DreamFit;
  • Христина Бондаренко — начальник відділу комунікацій 3 ОШБр, лейтенант ЗСУ;
  • Володимир Дегтярьов — штаб-сержант 13 бригади НГУ «Хартія».

Ведучий — Нікіта Добринін, ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, підприємець та інфлюенсер.

Поговоримо про:

  • побудову ефективних партнерських програм у сучасному маркетингу;
  • брендинг під час турбулентності: які челенджі чекають на українські компанії;
  • інтеграцію штучного інтелекту до щоденної роботи маркетолога;
  • економетрику 2.0: як визначити найефективніші канали комунікації для досягнення бізнес-цілей;
  • інструменти створення якісного відеоконтенту та розважальних форматів;
  • соціальні проєкти у воєнний час та багато іншого.

На заході на вас чекають п’ять панельних дискусій на найбільш актуальні питання:

  1. Ефективність партнерських програм: секрети успішної співпраці з брендами та інфлюенсерами.
  2. Червоні прапорці у комунікаціях під час війни.
  3. Сила слова: як будувати соціально відповідальне медіасередовище на своїх диджитал-платформах.
  4. Соціальні проєкти у воєнний час: виклики та можливості.
  5. Бойові бригади та бізнес: як ефективніше просувати образ захисника України через партнерські комунікації.

Долучайтеся до GET Business Festival та отримайте маркетинг-рішення, що довели свою ефективність в умовах війни.

  • Коли: 12 грудня
  • Де: Київ, офлайн

Стежте за оновленнями на сторінці Delo.ua у Facebook і Telegram-каналі.

Генеральний партнер — OLX Україна.

Головні партнери — Visa | ПриватБанк, компанія «Київстар».

Генеральний інформаційний партнер — 1+1 media. 

Розкажіть друзям про новину