Протягом кількох років у Франції спостерігається зростання популярності велосипедного транспорту. У 2022 році більше ніж кожен другий француз повідомив, що їздив на велосипеді принаймні один раз протягом року.
На жаль, ця популярність супроводжується зростанням кількості ДТП, більшість з яких відбуваються за участю велосипедистів та автомобілістів. Незважаючи на створення все більшої кількості спеціальних інфраструктур, співіснування цих різних учасників дорожнього руху залишається складним.
Саме тому Škoda, виробник автомобілів і партнер усіх велосипедистів, вирішив популяризувати спільне користування дорогами. Бренд вирішив переробити найпопулярніший серед дітей іграшковий килимок для машин, зробивши його унікальним освітнім інструментом.
Це перший килимок, що пропагує спільне користування дорогами, з дорогами для автомобілів, а також велодоріжками та зручностями для велосипедистів.
Ігровий набір «Roads for All», розроблений у партнерстві з Французькою федерацією велосипедистів, включає килимок, іграшковий автомобіль, велосипед та буклет для сімейного читання, який нагадує всім про правильну поведінку на дорозі.
Набір має на меті використати цей унікальний ігровий момент для навчання дітей правилам спільного користування дорогою з раннього віку, а також підвищити обізнаність батьків.
«Roads for All» доступний на сайті Škoda France та у дилерських центрах бренду.