16 Лис 2023, 17:22

Скеля закликав до спортивного обʼєднання із Under Armour

Спортивний бренд Under Armour обʼєднався з креативною компанією DOMO та Двейном Скелею Джонсоном у кампанії, яка презентувала три нові колекції спортивного одягу під влучною назвою «Project Rock».

У рамках кампанії було знято серію з 19 фільмів для кампанії «Step In — The Project Is Calling», заключний фільм якої вийшов цього місяця.

Маючи на меті мотивувати аудиторію спортсменів, агентство DOMO взяло на себе ініціативу в розробці стратегії кампанії, ідеї, виробництві, створенні оригінальної музики, а також у фіналізації.

У ролику «Step In — The Project Is Calling» Двейн повторює назву всієї кампанії, активізуючи мислення зростання серед споживачів Project Rock і встановлюючи більш глибокий зв’язок з однією з найвпливовіших людей у світі. У фільмах знявся Двейн, а також низка спортсменів, що дозволило широкому колу глядачів побачити себе у фільмах і зробити продукти Project Rock невід’ємною частиною своєї подорожі.

Розглядаючи цей момент як можливість узгодити Project Rock з основними стовпами бренду Under Armour, DOMO змогло використати зв’язок між продуктом і значною аудиторією Двейна. Теми всіх фільмів включають ставку на себе, натхнення впевненості, здійснення наступного кроку в складній подорожі, а також струс речей, розширюючи свій розум, що нерозривно робить Дуейна синонімом бренду активного одягу.

Андре Стінгер, який також був креативним директором кампанії, коментує її: «Project Rock — це бренд культурної ікони. Слова Двейна Джонсона мають вагу; він володіє унікальною здатністю об’єднувати людей, щоб запалити культурний рух. Ця кампанія — це більше, ніж серія запусків продуктів, це генеративна платформа, яка об’єднує Under Armour, Project Rock, Двейна Джонсона та їхні спільноти в єдине ціле, розкриваючи сміливість, творчість, силу та можливості. Щоб втілити це в життя, ми [в DOMO] налагодили зв’язок між внутрішніми та зовнішніми партнерами, щоб забезпечити глибоку співпрацю для нашої роботи».

Лід-авторка кампанії Джинджер Бойд зазначила: «Заснування нашої кампанії на концепції визнання або перетворення існуючих відносин на вулицю з двостороннім рухом, де ваш герой безпосередньо звертається до вас і визнає роботу, яку ви виконуєте, було невід’ємною частиною кожного елемента нашої кампанії. Дозволити людині самій звертатися до спортсменів безпосередньо до спільноти —був відсутній елемент, який би підвищив інтенсивність та ефективність нашої роботи та бренду Project Rock в цілому».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео