У мережі запустили флешмоб на підтримку Олени Зеленської.
Після фотосесії першої леді України у журналі Vogue користувачі соцмереж розкритикували її нібито нежіночну позу для фотографії на обкладинці журналу. Фотографом була Енні Лейбовітц.
Під хештегом #sitlikeagirl користувачі почали поширювати свої світлини, де сидять у такій самій позі. Запустити флешмоб запропонувала українська журналістка Зоя Звиняцьківська. До флешмобу долучилося дуже багато жінок, включаючи акторок, телеведучих, зірок шоу-бізнесу, а також бренди Укрпошта, Сільпо, Novus та інші.
До ініціативи долучилися, зокрема, активістки Маршу Жінок:
«…фотосесія та обкладинка VOGUE була саме про Олену Зеленську, як особистість, як суб’єкт у дії, а не додаток до свого чоловіка. На фотографії ми бачимо Олену Зеленську, жінку, яка увібрала в себе та відзеркалила портрет чи не кожної жінки нашої країни – рішучої, стомленої, але готової й надалі боронити свою країну, бути з нею та за неї».
Ведуча ТСН Марічка Падалко також долучилася до флешмобу проти стереотипної поведінки щодо жінок та дівчат у суспільстві.
«Гейт в українських соцмережах навколо фото Олени Зеленської на обкладинці Vogue закінчився флешмобом у Facebook. Багатьох жінок обурила претензія з боку «традиціоналістів» до тієї пози, в якій сидить Перша леді. Флешмоб покликаний висміяти нав’язування дівчатам з дитинства стереотипної поведінки в суспільстві», – прокоментувала Марічка.
«Хейт, що влаштував певний прошарок українців фотосесії Олени Зеленської, яку зробила геніальна Енні Лейбовіц, просто огидний! Цей хейт потрапив на перші шпальта західних газет і журналів!» – сказала українська телеведуча та акторка Тала Калатай.
У рамках флешмобу мережа супермаркетів «Сільпо» навіть представила новий логотип: