Сінгапурський бренд напоїв створив сад із хризантем
19 Вер 2023, 10:00

Сінгапурський бренд напоїв створив сад із хризантем

У Сінгапурі чай з хризантемою від компанії з виробництва напоїв Yeo Hiap Seng є основним напоєм. Міжнародний креативний колектив Forsman & Bodenfors використав хризантему в несподіваний спосіб у своїй кампанії.

Агентство створило Yeo’s Drinkable Garden — сад, який прославляє 40 000 різних видів хризантем у світі. Сад слугує кільком цілям. Він вшановує спадщину бренду як чемпіона азійських смаків, пропагує омолоджуючий дух бренду та вічні азійські смаки напоїв, а також нагадує людям про важливість харчового розмаїття.

Інсталяція є частиною нової бренд-платформи Yeo, «Refresh What Matters», розробленої Forsman & Bodenfors, яка представляє нову яскраву упаковку, нові рекламні ролики, а також захоплююче дослідження нових сортів напою та партнерств.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Питний сад містить тисячі хризантем і пишного листя в центрі величної вежі розміром 5 на 3 метри, наповненої квітами, що є ботанічним вшануванням скромної хризантеми, яка прикрашає напої Yeo вже понад 120 років.

Відвідувачі матимуть змогу дізнатися про унікальні властивості різних видів хризантем та зазирнути у складний процес виготовлення хризантемного чаю Yeo: від вирощування та дбайливого збору свіжих пелюсток квітів до майстерної техніки заварювання і, нарешті, поетапного процесу охолодження та пакування — все це є унікальним для лінійки напоїв Yeo, що відрізняє її від будь-якого іншого бренду безалкогольних напоїв в Азії.

Також на виставці буде представлено спеціальний випуск фірмового чаю Yeo з хризантемою, присвячений сторіччю з дня народження прем’єр-міністра-засновника Сінгапуру, покійного Лі Куан Ю, та вшануванню його спадщини як головного садівника Сінгапуру і його візіонерської ролі у перетворенні Сінгапуру на зелене місто. Пам’ятне пакування Yeo не продається, але буде розповсюджуватися в освітніх установах Сінгапуру.

Онг Ю Хван, генеральний директор Yeo Hiap Seng, прокоментував: «Yeo’s продовжує дотримуватися своїх традицій виробництва вишуканих напоїв, використовуючи лише якісні інгредієнти. Наш Yeo’s Drinkable Garden відображає основні цінності нашого фірмового напою — справжні квіти хризантеми, наповнені ароматом і смаком, заварені в найчистішому вигляді без жодних компромісів зі смаком, справжнє святкування найкращого з нашої спадщини в поєднанні з креативністю та інноваціями».

Консультантом з дизайну для Yeo’s Drinkable Garden виступила відзначена нагородами ботанічна студія This Humid House, відома своїми сміливими сучасними творіннями.

Yeo’s Drinkable Garden буде відкритий для відвідувачів протягом наступних чотирьох тижнів, з 16 вересня по 13 жовтня, у Flower Dome, Gardens By The Bay.

Розкажіть друзям про новину