Шведська фаст-фуд мережа запросила працівників McDonald’s оцінити «оновлену версію» Біг-Мака
31 Тра 2024, 12:09

Шведська фаст-фуд мережа запросила працівників McDonald’s оцінити «оновлену версію» Біг-Мака

Шведська мережа фаст-фуд ресторанів MAX Burgers отримала інформацію про те, що McDonald’s планує оновити все своє меню, яке включатиме «апгрейд» свого культового Біг-Мака.

Щоб закріпити своє домінування на шведському ринку, мережа запустила власну кампанію, запросивши співробітників McDonald’s з’ясувати, який з двох бургерів є «оновленою версією» пропозиції McDonald’s.

У ролику під назвою «The Big M*c Update» працівники глобальної мережі фаст-фуду наосліп куштують два бургери, і багато хто з них вважає, що бургер MAX — це оновлений Біг-Мак. Наприкінці ролика з’ясувалось, що бургер, який вони скуштували, був новим «BIG CLASSIC» від MAX Burgers, що застало зненацька всіх колишніх і теперішніх працівників McDonald’s.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=QEhIu8ukiHA

Новий «BIG CLASSIC», який раніше називався «Big Max» та «BIG», спирається на популярність основного бургера мережі у Швеції, конкуруючи з McDonald’s, який є лідером у цій галузі.

Лінус Блом, керівник бренд-стратегії MAX Burgers, розповів, що бургер Big Max існував вже два роки до того, як McDonald’s прийшов до Швеції у 1973 році. «Зрештою, вони відправили за нами своїх юристів, і після невеликої метушні нашому бургеру дозволили називатися BIG», — додав він.

Оскільки оновлення McDonald’s було не за горами, бургерна побачила ідеальну можливість протестувати свій бургер поряд з більш популярним у всьому світі варіантом. Це навіть дало перевагу McDonald’s, запросивши їхній персонал. Однак результати виявилися не такими, як очікував бренд.

«Багато хто напевно подумає, що це підробка, оскільки ми отримали майже занадто хороші реакції. Але ми можемо запевнити всіх, що жоден з учасників не знав умов, — пояснює Блом. — Сподіваюся, це заохотить більше людей порівняти ці два варіанти. Але очевидно, що приставка «big» насправді підходить лише одному з цих бургерів».

Розкажіть друзям про новину