«Шок для травної системи»: Burger King презентував незвичний бургер
13 Лип 2023, 15:49

«Шок для травної системи»: Burger King презентував незвичний бургер

Мережа ресторанів фаст-фуду Burger King викликала ажіотаж у Таїланді своєю новою пропозицією — бургером без м’яса і з 20 скибочками сиру. Люди не оминули увагою нову пропозицію, але відгуки щодо нової страви досить змішані.

31-річна модель Віпада Кханкхоккруад сказала: «Це було дуже смачно з першого укусу, і можна відчути товщину сиру, але чим більше я їла, тим нудотніше мені ставало; це було занадто багато для мене».

Британський письменник-мандрівник Річард Барроу, який живе в Таїланді, написав у Твіттері, що він любить сир, але «насилу з’їв навіть половину», додавши: «Здається, вони забули про м’ясо».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Інша мешканка Бангкока написала у Твіттері, що вона з’їла один великий шматок, перш ніж відчула потребу зупинитися. Вона не викинула його: у наступному дописі вона опублікувала фото миски з раменом, залитої супом кімчі і присипаної плавленим сиром (переробленим із залишків бургера) поверх локшини.

Найжорсткіший відгук отримав від бангкокського кулінарного оглядача Еріка Сурбано, який назвав бургер «жахливим» і «шоком для травної системи».

Сирний бургер є останнім прикладом того, як глобальні франшизи швидкого харчування щосили намагаються завоювати серця клієнтів нетрадиційними або шокуючими варіантами меню в надії досягти вірусності в соціальних мережах.

Дослідники з Технологічного інституту короля Монгкута у Ладкрабангу визначили «зростаючу важливість інструментів соціальних мереж» у маркетингу фаст-фуду у Таїланді, заявивши, що на харчові звички тайців та інших азійських культур «більше впливає їхня соціальна або розважальна цінність».

Розкажіть друзям про новину