Мережа ресторанів фаст-фуду Burger King викликала ажіотаж у Таїланді своєю новою пропозицією — бургером без м’яса і з 20 скибочками сиру. Люди не оминули увагою нову пропозицію, але відгуки щодо нової страви досить змішані.
31-річна модель Віпада Кханкхоккруад сказала: «Це було дуже смачно з першого укусу, і можна відчути товщину сиру, але чим більше я їла, тим нудотніше мені ставало; це було занадто багато для мене».
Британський письменник-мандрівник Річард Барроу, який живе в Таїланді, написав у Твіттері, що він любить сир, але «насилу з’їв навіть половину», додавши: «Здається, вони забули про м’ясо».
Інша мешканка Бангкока написала у Твіттері, що вона з’їла один великий шматок, перш ніж відчула потребу зупинитися. Вона не викинула його: у наступному дописі вона опублікувала фото миски з раменом, залитої супом кімчі і присипаної плавленим сиром (переробленим із залишків бургера) поверх локшини.
Найжорсткіший відгук отримав від бангкокського кулінарного оглядача Еріка Сурбано, який назвав бургер «жахливим» і «шоком для травної системи».
Сирний бургер є останнім прикладом того, як глобальні франшизи швидкого харчування щосили намагаються завоювати серця клієнтів нетрадиційними або шокуючими варіантами меню в надії досягти вірусності в соціальних мережах.
Дослідники з Технологічного інституту короля Монгкута у Ладкрабангу визначили «зростаючу важливість інструментів соціальних мереж» у маркетингу фаст-фуду у Таїланді, заявивши, що на харчові звички тайців та інших азійських культур «більше впливає їхня соціальна або розважальна цінність».