Шкіра, масло та відвертість: бренд Кім Кардашʼян представив нову провокаційну кампанію
28 Чер 2023, 16:45

Шкіра, масло та відвертість: бренд Кім Кардашʼян представив нову провокаційну кампанію

Бренд Кім Кардашʼян SKIMS представив нову провокаційну рекламну кампанію в обʼєктиві Стівена Кляйна.

«Порушуйте всі правила цього літа в наших найсміливіших нових колекціях купальників». – написав бренд.

У кампанії представлені жіночі купальники, топи, бікіні та сукні зі штучної шкіри та неопрену.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія вийшла справді провокаційна, адже зібрала дуже багато негативних відгуків користувачів соцмереж. Бренд звинуватили у надмірній відвертості та штучності.

А один з користувачів написав: «Здається, ніби Кім хотіла просто зробити собі фотосесію».

Розкажіть друзям про новину