Шкіра, масло та відвертість: бренд Кім Кардашʼян представив нову провокаційну кампанію
28 Чер 2023, 16:45

Шкіра, масло та відвертість: бренд Кім Кардашʼян представив нову провокаційну кампанію

Бренд Кім Кардашʼян SKIMS представив нову провокаційну рекламну кампанію в обʼєктиві Стівена Кляйна.

«Порушуйте всі правила цього літа в наших найсміливіших нових колекціях купальників». – написав бренд.

У кампанії представлені жіночі купальники, топи, бікіні та сукні зі штучної шкіри та неопрену.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія вийшла справді провокаційна, адже зібрала дуже багато негативних відгуків користувачів соцмереж. Бренд звинуватили у надмірній відвертості та штучності.

А один з користувачів написав: «Здається, ніби Кім хотіла просто зробити собі фотосесію».

Розкажіть друзям про новину