Цьогорічний Web Summit добіг кінця, а отже час збирати враження, інсайти та ділитись кращими тезами, які хочеться запам’ятати та глибше осмислити після конференції.
У своїй колонці для MMR Вікторія Ковальова, Head of Brand and Communications компанії Uklon, зібрала свої враження та висновки цьогорічного Web Summit.
Майже все про ШІ
Очевидно, що ігнорувати чи боятися штучного інтелекту — не найкраща стратегія. ШІ варто використовувати з користю для себе та враховувати ризики, які вони несуть за собою. Основними є регулювання прав власності та валідація контенту. Адже дуже просто втратити репутацію, на відновлення якої можуть піти роки.
Неймовірні можливості ШІ у створенні та адаптації контенту, а також в аналізі та модерації інформації. Наприклад, проєкт lipdub.app, який дозволяє змінювати ліпсінг відповідно до мови перекладу, має великий потенціал для створення реклами одночасно для багатьох країн.
Або Alibaba, де для кращої презентації товару вже запущено ШІ-генерацію фото та відео на основі доданої клієнтом інформації й можна обрати з 10-ти тональностей та 18-ти мов! Тільки уявіть собі, наскільки за допомогою ШІ стало легше створювати контент, що особливо актуально для малого та середнього бізнесу.
Щодо майбутнього ШІ в креативі думки розійшлися. Частина вважає, що варто фокусуватися на допомозі ШІ з масштабуванням та адаптацією креативів, а ядро створення залишити за креативниками. Інша частина вважає, що заміна креативних професій на ШІ неминуча. Поки мені ближчий перший стейтмент.
Більшість тулів ШІ покликані спростити рутинні задачі. Найпопулярнішим лишається чат GPT. Та особливо вражають проєкти з винайдення нових можливостей комунікацій через нейронні зв’язки.
Не можна залишити без уваги доповідь СЕО Signal щодо питання ризиків людства по доступу до приватних даних та їх використанням для таргетингу. Цікаво, що до Signal вона 13 років працювала в Google. Тож вона точно знає, про що говорить.
Звісно, про улюблений маркетинг
Маркетинг не про месседжі, а про додаткову цінність для клієнтів, тож саме на цьому і варто фокусувати свою увагу та ресурси. Повністю підтримую.
Future CMO. Розширює зони впливу та поглиблює експертизу в суміжних сферах. Має розвинуті якості: емпатія, людяність, уява, енергійність та право на провал.
Сторітелінг is still a king — історії у 22 рази краще запам’ятовуються, ніж сухі факти. THE 3 ”S” сторітеллінгу: Story, Speed, Sizzle (Історія, швидкість, захопливість). Тож сміливо розповідайте історії: вашого бренду, проєктів, користувачів бізнесу тощо.
Простота перемагає, складність вбиває
Користувачі проводять у 5 разів більше часу, споживаючи відеоконтент, а не статичний.
Хедлайнерами 2024 стануть мікрокомʼюніті, мікроінфлюенсери та навіть комʼюніті в комʼюніті. Тож індивідуальний підхід та персоналізація залишається у повістці маркетингових команд.
Сильний персональний бренд додає цінності корпоративному бренду. Три кити персонального бренду: визнання, репутація і повага.
OOH (зовнішня реклама) досі ефективна та розвивається. Нові підходи по аналізу ефективності за допомогою ШІ та закупівля по СРМ (Cost per mille) вже впроваджуються.
Майбутнє клієнтського досвіду Gen Z і Alpha
На зміну WEB та соцмережам прийдуть нові імерсивні соціальні платформи та метавсесвіт. Для нових поколінь цифрова ідентичність стає надважливою.
Як підкорити покоління Z & Alpha або ключі до успішної взаємодії з ними:
- не гальмуйте;
- підкорюйте течію;
- насолоджуйтесь, веселіться;
- немає такої речі, як занадто швидко;
- розвага — нове залучення;
- законектіть ваш бренд з культурою та комʼюніті.