ШІ, TikTok, Apple та інше: прев’ю «Каннських левів»
12 Чер 2024, 14:25

ШІ, TikTok, Apple та інше: прев’ю «Каннських левів»

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські леви» ніколи не буває нудним.

Ставки цього року дуже високі на тлі війни в Україні, заворушень на Близькому Сході та президентських виборів у США.

У світі реклами ШІ викликає дебати щодо автоматизації, бренди намагаються зорієнтуватися на мінливих ринках інтернет-реклами, оскільки cookie-файли поступово зникають, а ТБ продовжує розвиватися в напрямку стримінгових технологій. Інтриги додає нещодавній конфлікт між Майклом Кассаном, якого часто називають «королем Канн», та його колишньою компанією MediaLink.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Цьогорічний Каннський фестиваль обіцяє бути непередбачуваним. Крім того, вартість участі у фестивалі висока, як ніколи, тому учасники повинні цінувати кожну мить.

Пропонуємо вашій увазі головні прогнози щодо рекламного фестивалю.

Штучний інтелект

Google, як завжди, буде присутній на пляжі в Каннах. Найважливішою технологією, яку він має просувати, є штучний інтелект.

«ШІ продовжує домінувати в розмовах по всьому світу, і за останній рік набагато більше компаній, розробників і спільнот змогли випробувати генеративний ШІ на собі, — заявив представник Google. — Ми з нетерпінням чекаємо можливості показати індустрії, як використовувати ШІ Google для підвищення продуктивності, креативності та зростання рекламодавців, агентств і творців в Ads, Cloud і YouTube».

Минулого місяця Google оновив свої рекламні та пошукові сервіси інструментами штучного інтелекту, які були швидко протестовані на наявність недоліків. У деяких випадках пошук зі штучним інтелектом видавав безглузді відповіді, наприклад, пропонував клей для сиру на піці. У Каннах очікується, що Google знову представить свій штучний інтелект і пояснить маркетологам, чому, незважаючи на заголовки, ця технологія стане потужним союзником для рекламодавців.

Інші платформи, зокрема Meta, Amazon і TikTok, також замислюються про штучний інтелект. Щоб зробити сміливий прогноз щодо ШІ, очікуйте, що розмови про Apple на Всесвітній конференції розробників, яка відбудеться за тиждень до Канн, будуть зосереджені на тому, що компанія наздоганяє лідерів у сфері ШІ. Очікується, що Apple повернеться до Канн цього року і намагатиметься розширити свої позиції в рекламних колах.

Новина за темою
Apple представив власну систему штучного інтелекту

Платформи

TikTok знову в Каннах. Здається, щороку цей вірусний застосунок стає водночас креативним дивом для маркетологів і вимушеним кроком також. Минулого року в Каннах генеральний директор TikTok Шоу Чу був на кілька місяців відсторонений від суперечливих слухань у Конгресі США, захищаючи застосунок від скептично налаштованих законодавців. Цього року TikTok опинився в центрі уваги через ухвалення закону, який змушує компанію ByteDance продати свої американські активи.

TikTok має креаторів для судових процесів, буде просувати комерцію і навіть демонструвати нові інструменти ШІ. Канни — це міжнародний фестиваль, і бренди, які роблять ставку на його модний контент і комерціалізацію, потребуватимуть глобальної стратегії, незалежно від того, де приземлиться їхній застосунок, вважають маркетологи.

Reddit також повернувся до Канн. Reddit став публічним на початку цього року, зробивши Канни важливим місцем для залучення більшої кількості рекламодавців і просування своєї прогресивної платформи.

«Ми демонструємо, як Reddit бездоганно поєднує найкращі пошукові та соціальні функції, створюючи унікальну екосистему, яка супроводжує споживачів від відкриття до покупки», — повідомив електронною поштою представник Reddit.

Є також компанія Snap, керівники якої виступатимуть по всьому місту протягом тижня на таких майданчиках, як JW Marriott і пляж Influential.

«Я очікую, що штучний інтелект і надалі буде в центрі уваги рекламодавців, особливо щодо того, як вони використовують його для покращення бізнес-результатів як з точки зору креативності, так і з точки зору ефективності», — сказав Патрік Харріс, президент Snap в Америці.

«Виходячи з сесій, які ми курували для Каннського фестивалю з креаторами, я вважаю, що гарячою темою для брендів буде те, як найкраще працювати з креаторами, щоб подолати розрив між онлайн та реальним життям їхньої аудиторії».

За словами Харріса, Snap також намагатиметься виділити Snap Nation, своє партнерство з Live Nation, яке дає можливість користувачам отримувати контент з-за лаштунків.

Спорт

Спорт стає все більш невід’ємною частиною Канн, а з огляду на те, що Олімпійські ігри 2024 року в Парижі розпочнуться вже зовсім скоро, очікуйте, що цього року на фестивалі буде ще більше спортивних заходів. Спортивний пляж Stagwell вже давно став епіцентром спорту в Каннах, і цього року він продовжить утримувати цей титул. Брати-футболісти Тревіс і Джейсон Келс вестимуть свій подкаст «Нові висоти» з місця на пляжі Stagwell. Невідомо, чи можна буде побачити дівчину Тревіса Келса, співачку Тейлор Свіфт, у місті, але Канни відомі як гаряча точка для зоряних пар. Минулого року Rihanna з’явилася на концерті A$AP Rocky.

Пляж MediaLink прийматиме спортсменів та маркетологів, серед яких феномен студентського баскетболу Джу-Джу Воткінс та Джастін Рід з команди «Канзас-Сіті Чіфс». «У нас з’являються талановиті творчі особистості, — сказав Крістофер Волльмер, партнер і керуючий директор MediaLink, лідер у сфері стратегічного консалтингу та приватного капіталу, — Цперетин творчих особистостей і культури, а спорт зараз є стрижнем для залучення споживачів».

Приходьте за комерцією

«Комерція та ритейл-медіа взаємозамінні, і ми твердо віримо в цю можливість, — сказала Джоанна О’Коннелл, інтелідженс-директор OMG. — Ми очікуємо, що це буде в центрі уваги в Каннах».

Одне з місць, де комерцію буде важко ігнорувати, — це порт Amazon. За останні два роки в Каннах Amazon побудував мега-інсталяцію в порту, де влаштовує коктейльні вечірки та переговори.

«Безперечним фактом є те, що цього року великий відсоток CMO, які будуть присутні на Каннському фестивалі, також будуть стурбовані продажем реклами, — сказав Кассан, маючи на увазі появу нових гравців у ритейл-медіа, таких як банк Chase та PayPal. — Фінансові послуги присутні в ритейл-медіа, і вони думають про те, щоб не купувати медіа, а продавати їх».

Очікується, що в порту Amazon виступить Сара Іос, голова Amazon Ads. І розмови будуть зосереджені на контенті та комерції. Це відбувається в той час, коли Amazon розвиває свій рекламний сервіс Prime Video.

«Фестиваль присвячений не лише технологіям, але й креативу, — сказав Пітер Мірс, генеральний директор Havas Media Network. — Як нам поєднати два окремі фестивалі, технологічні дискусії з дискусіями про креатив, щоб побачити, як вони зливаються, і комерція багато в чому сприяє цьому».

«Креативність відіграє величезну роль у цьому, об’єднуючи те, що є досить транзакційною частиною індустрії, і надаючи більше креативного впливу», — сказав Мірс.

Ніколи не припиняйте репрезентувати

Волтер Т. Ґір III, головний креативний директор і керівник відділу інновацій у Північній Америці компанії VML, сказав, що він з нетерпінням чекає на цьогорічному Каннському фестивалі, щоб побачити, як штучний інтелект переходить до вирішення реальних проблем, і як він може доносити інформацію до споживачів і в межах реклами. Ґір також високо оцінює зростання різноманітності в Каннах, прикладом чого є популярність пляжу Inkwell, який став культурним центром фестивалю. З Каннами також збігається 19 червня, коли відзначається День скасування рабства в Америці. «Це важливий день, щоб бути там, мати можливість говорити про наші проблеми», — каже Ґір.

За словами Ґіра, наявність такого простору, як пляж Inkwell, який є «абсолютно гостинним», має тривалий вплив на каннську сцену.

«За останні два роки неймовірним було те, наскільки різноманітною була ця подія», — сказала Ґір.

Це важливий рік для розмов про різноманітність та інклюзивність в індустрії, яка в деяких аспектах регресувала. Директорка з питань різноманітності та інклюзивності PR-компанії FleishmanHillard Адріанна Сміт, яка є помітним голосом у Каннах, цього року вийде на головну сцену з доповіддю під назвою «Don’t believe the hype — DEI will never DIE» («Не вірте галасу — різноманітність, справедливість та інклюзія ніколи не помре»).

Однією з підводних течій цьогорічного Каннського фестивалю є триваюча юридична боротьба між материнською компанією MediaLink UTA та колишнім генеральним директором MediaLink Майклом Кассаном. Це буде перший рік, коли Майкл Кассан з’явиться на фестивалі, не будучи частиною своєї старої компанії, і відвідувачі Канн будуть стежити за тим, чи не залишилися якісь залишкові наслідки. MediaLink проведе свій знаменитий концерт у вівторок ввечері в готелі Du Cap-Eden-Roc, хедлайнером якого стане Ленні Кравіц.

Розкажіть друзям про новину