08 Тра 2024, 17:13

Щури, сміття та інше: негативні розмови про Нью-Йорк перетворили на колекцію речей

На вулицях Нью-Йорка з’явилася нова кампанія, що висвітлює недоліки міста: горезвісне нашестя щурів, сміття та стрімке зростання цін на оренду житла.

У партизанській «The Ratvertising campaign», очолюваній фігурою-маскотом під назвою «RONY» (Rats of New York), колекція має на меті перетворити негативні розмови про місто на предмети одягу, які можна носити і продавати.

Новина за темою
Реклама на вулицях Нью-Йорка та мерч для туристів були натхненні щурами

Кампанія включає постери та білборди, на яких зображені товари з нещодавньої колекції We Love NYC, зокрема, нашийники для щурів, сумки для сміття та міні-сумочки. Кожен постер має нью-йоркський настрій із заголовками на кшталт: «Текстиль, імпортований з найближчого до вас кутка» (мається на увазі сміттєвий пакет).

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Кампанія також зачіпає актуальні та суперечливі теми, такі як «Війна зі щурами» мера Адамса та контроль народжуваності щурів: «Звичайно, наші квартири можуть бути крихітними, наша орендна плата може бути захмарною. Але покажіть мені інше місто, де контролюють народжуваність щурів» (міні-гаманець) і «Для заклятого ворога мера Адамса» (нашийник для щурів).

Побачити ці жартівливі оголошення можна в Сохо, Нижньому Іст-Сайді, Мітпекінг, Бушвіку та Вільямсбурзі.

Рекламна кампанія була створена незалежною рекламною агенцією Founders.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео