На вулицях Нью-Йорка з’явилася нова кампанія, що висвітлює недоліки міста: горезвісне нашестя щурів, сміття та стрімке зростання цін на оренду житла.
У партизанській «The Ratvertising campaign», очолюваній фігурою-маскотом під назвою «RONY» (Rats of New York), колекція має на меті перетворити негативні розмови про місто на предмети одягу, які можна носити і продавати.
Кампанія включає постери та білборди, на яких зображені товари з нещодавньої колекції We Love NYC, зокрема, нашийники для щурів, сумки для сміття та міні-сумочки. Кожен постер має нью-йоркський настрій із заголовками на кшталт: «Текстиль, імпортований з найближчого до вас кутка» (мається на увазі сміттєвий пакет).
Кампанія також зачіпає актуальні та суперечливі теми, такі як «Війна зі щурами» мера Адамса та контроль народжуваності щурів: «Звичайно, наші квартири можуть бути крихітними, наша орендна плата може бути захмарною. Але покажіть мені інше місто, де контролюють народжуваність щурів» (міні-гаманець) і «Для заклятого ворога мера Адамса» (нашийник для щурів).
Побачити ці жартівливі оголошення можна в Сохо, Нижньому Іст-Сайді, Мітпекінг, Бушвіку та Вільямсбурзі.
Рекламна кампанія була створена незалежною рекламною агенцією Founders.