Щури, сміття та інше: негативні розмови про Нью-Йорк перетворили на колекцію речей
08 Тра 2024, 17:13

Щури, сміття та інше: негативні розмови про Нью-Йорк перетворили на колекцію речей

На вулицях Нью-Йорка з’явилася нова кампанія, що висвітлює недоліки міста: горезвісне нашестя щурів, сміття та стрімке зростання цін на оренду житла.

У партизанській «The Ratvertising campaign», очолюваній фігурою-маскотом під назвою «RONY» (Rats of New York), колекція має на меті перетворити негативні розмови про місто на предмети одягу, які можна носити і продавати.

Новина за темою
Реклама на вулицях Нью-Йорка та мерч для туристів були натхненні щурами

Кампанія включає постери та білборди, на яких зображені товари з нещодавньої колекції We Love NYC, зокрема, нашийники для щурів, сумки для сміття та міні-сумочки. Кожен постер має нью-йоркський настрій із заголовками на кшталт: «Текстиль, імпортований з найближчого до вас кутка» (мається на увазі сміттєвий пакет).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія також зачіпає актуальні та суперечливі теми, такі як «Війна зі щурами» мера Адамса та контроль народжуваності щурів: «Звичайно, наші квартири можуть бути крихітними, наша орендна плата може бути захмарною. Але покажіть мені інше місто, де контролюють народжуваність щурів» (міні-гаманець) і «Для заклятого ворога мера Адамса» (нашийник для щурів).

Побачити ці жартівливі оголошення можна в Сохо, Нижньому Іст-Сайді, Мітпекінг, Бушвіку та Вільямсбурзі.

Рекламна кампанія була створена незалежною рекламною агенцією Founders.

Розкажіть друзям про новину