Реклама на вулицях Нью-Йорка та мерч для туристів були натхненні щурами
18 Гру 2023, 10:41

Реклама на вулицях Нью-Йорка та мерч для туристів були натхненні щурами

У місті, яке ніколи не спить, Нью-Йорку, з’явилася нова лінія товарів, що відображає не лише його суть та примхи, але й його пухнастих чотирилапих мешканців, щурів.

У середу відбулася презентація колекції мерчу від організації We Love NYC, що складається з 19 предметів, створених у Нью-Йорку для нью-йоркців. Колекція оспівує «хороше, погане і веселе» Великого Яблука, і в ній з’явився ще один пацюк: Роні, обличчя «Rats of NY», який може похвалитися особистим стилем, настільки ж різноманітним, як і еклектичні мешканці міста.

Як повідомляє New York Post, ця лінія товарів з’явилася в той час, коли туристи з’їжджаються до міста, щоб оглянути його щурячу популяцію, а гіди навіть продають екскурсії провулками, де панують щури.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Лідером нетрадиційної лінійки є сумка «Stay Trashy», яка повністю виготовлена з чорних мішків для сміття з Нью-Йорка. Це зухвалий кивок у бік дорогих дизайнерських сумок, які коштують понад $3,000, та інфлюенсерів, які їх носять.

Серед інших родзинок — рулонний папір, що відзначає довгоочікувану декриміналізацію трави в місті, на пакуванні яких грайливо написано «high as a skyscraper».

«Ми відчули, що Нью-Йорку не завадить ще один щур. Ми знаємо, що існує попит на різні стилі мерчу, — каже Таня Де Полі, співзасновниця We Love NYC. — Ми просто виводимо його на новий рівень. Хороші, погані та фанові речі — це те, що робить Нью-Йорк Нью-Йорком».

У рамках презентації колекції в середу по місту було розкидано серію чорних сміттєвих пакетів з написом «Trash Talk». Кожен пакет містить QR-код на спеціальний сайт, де можна ознайомитися з товарами та придбати їх.

Також є різні стратегічно розміщені зовнішні інсталяції, зокрема білборди «Rats of NY», а також тривимірна диджитал інсталяція в Брукліні, яка перетворюється з гігантської щурячої пастки на поп-ап крамницю з повною колекцією.

Розкажіть друзям про новину