04 Січ 2024, 16:48

Шалений професор став героєм кампанії українського мобільного оператора

Один з найбільших мобільних операторів країни починає свій комунікаційний рік з нестандартного відео, а саме із CGI-анімованого рекламного ролика.

Для lifecell це новий спосіб донесення рекламних повідомлень до користувачів. Але експериментальним виявився підхід не лише до візуалізації, а й до ідеї. Так, головну роль у відео зіграв професор Рік, завзятий винахідник і шалений експериментатор. Він став уособленням кампанії з фіксації ціни на тарифи, яку оператор започаткував у вересні 2023 року. Особливість пропозиції полягає в можливості зафіксувати вартість акційного тарифа до кінця 2024 року у випадку перенесення номера від іншого оператора до lifecell.

Для нас професор Рік — дійсно новий персонаж. Ми постійно експериментуємо, як з нашими комунікаціями, так і з послугами. Таке втілення ідеї частково обумовлено тим, що цьогоріч ми не хотіли випускати типову новорічну рекламу. Щодо послуги, вважаю, ми розробили привабливу і рятівну від непередбачуваних витрат пропозицію. Перехід зі своїм номером до lifecell є певною гарантією приємної та фіксованої вартості до кінця року.
Аві Щупак
керівниця департаменту маркетингових комунікацій lifecell

Загалом нинішня рекламна кампанія візуально є повністю цифровою. Адже до розробки ключового зображення був також залучений Midjourney. Зустріти шаленого професора «фіксології» можна на телебаченні, в інтернеті та на носіях зовнішньої реклами.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео