Один з найбільших мобільних операторів країни починає свій комунікаційний рік з нестандартного відео, а саме із CGI-анімованого рекламного ролика.
Для lifecell це новий спосіб донесення рекламних повідомлень до користувачів. Але експериментальним виявився підхід не лише до візуалізації, а й до ідеї. Так, головну роль у відео зіграв професор Рік, завзятий винахідник і шалений експериментатор. Він став уособленням кампанії з фіксації ціни на тарифи, яку оператор започаткував у вересні 2023 року. Особливість пропозиції полягає в можливості зафіксувати вартість акційного тарифа до кінця 2024 року у випадку перенесення номера від іншого оператора до lifecell.
Загалом нинішня рекламна кампанія візуально є повністю цифровою. Адже до розробки ключового зображення був також залучений Midjourney. Зустріти шаленого професора «фіксології» можна на телебаченні, в інтернеті та на носіях зовнішньої реклами.