Ольга Руднєва, СЕО Superhumans Center, підтримала ініціативу «Одна за одну». Завдяки цій кампанії цивільні жінки можуть забезпечити військовослужбовиць комфортними комплектами спіднього.
На сьогоднішній день захисницям видається спіднє в недостатній кількості — два екземпляри на два роки, тому наразі не всі військовослужбовиці мають доступ до тактичної білизни. До цього військовим жінкам видавали чоловічі комплекти.
Команда brabrabra створювала білизну для військовослужбовиць рік. На перших етапах долучився фонд Землячки, який разом з Ольгою Руднєвою допомагав жінкам на передовій. Згодом з фондом Arm Women Now та рухом Veteranka було проведено ряд опитувань та тестувань білизни.
Розроблені тактичні комплекти складаються з топу та двох трусиків та суттєво відрізняються від звичних. Нові комплекти можна передати захисницям за допомогою кампанії «Одна за одну», мета якої — забезпечити захисниць якісною білизною на передовій.
Першим кроком у втіленні кампанії є лімітована колекція brabrabrave. Завдяки одному придбаному комплекту лімітованої колекції — бренд передає два безоплатних комфортних комплекти для військовослужбовиць на передовій. Тобто, доєднавшись до ініціативи «Одна за одну», цивільні жінки можуть забезпечити захисниць комфортним та якісним спіднім у більшій кількості, де один йде від купівлі з колекції, а другий — від бренду.
В Superhumans Center є жінки, які втратили кінцівки на війні та при цьому ніколи не скаржаться, а лише кажуть, що не мали комфортних умов на передовій — не мали власного простору та не завжди мали можливість виконувати ті завдання, на які вважали себе здатними.
Кампанію «Одна за одну» підтримали благодійний фонд Arm Women Now та рух Veteranka, через які бренд передає захисницям спеціалізовану білизну. А також телеведуча та акторка Олена Кравець. У такий спосіб brabrabra своєю кампанією зможе частково закрити потреби в білизні та підтримати військовослужбовиць.