23 Бер 2023, 10:06

Секс-ляльки стали працівницями офісів у польському ролику

Секс-лялька у ролі співробітниці, яку переслідує начальник — такі шокуючі сцени можна побачити в останній кампанії Польського товариства антидискримінаційного права (PTPA), створену варшавською агенцією MullenLowe. Умисна провокація призначена для того, щоб відкрити очі на цю проблему на робочому місці, де харасмент трапляється найчастіше і водночас залишається непоміченими.

Нещодавній звіт PTPA став відправною точкою кампанії #reagujostro. Він показує, що сексуальні домагання є майже постійною частиною професійного життя жінок: понад з 80% опитаних жінок на роботі поводилися як із сексуальними об’єктами. Тим часом, їхні кривдники часто залишаються безкарними. Причина? Жінкам досі соромно за те, що вони зазнають харасменту, що заважає їм розкрити проблему та повідомити про насильство.
Соціальний наратив також не сприяє цьому.

«Сексуальні домагання досі є предметом глузувань, багато хто вважає їх штучно роздутою проблемою, — зазначає Кароліна Кендзера, президент PTPA. — Ми часто чуємо, що жінки перебільшують, їм не вистачає почуття гумору або вони не знають, що таке флірт. Більшість знайомих мені жінок до цього звикли і реагують лише в тих випадках, коли їхні межі порушуються. І слід пояснити, що сексуальні домагання не обмежуються згвалтуванням», — наголосила Кароліна Кендзера: це також дотик, погладжування, хтиві жести та погляди, відправка оголених фото, непристойні натяки та пропозиції, зауваження щодо зовнішності.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Примітно, що такі терміни, як «почуття болісної об’єктивізації», з’являлися у багатьох оповіданнях жінок, які цитуються у звіті PTPA.

Такі заяви торкнулися креаторів кампанії і спонукали їх зробити сильне посилання: «Ми хочемо, щоб усі знали про об’єктивізацію, з якою стикаються жінки, які зазнають харасменту на роботі, — стверджує Кінга Гржелевська, керуючий партнер та креативний директор MullenLowe Warsaw, — Масштаб цього явища жахає. Секс-лялька — потужний символ такої об’єктивізації, але саме з цією силою нам потрібно боротися за зміни в реальності, де це схвалювалося протягом багатьох років».

Як працівник офісу, складу та інших професій, надувна лялька стане головним героєм серії публікацій у соціальних мережах. Важливо відзначити, що відомі польські жінки, у тому числі депутатка Катажина Котула, письменниця Агнешка Шпіла, журналістка та активістка Мая Сташко, а також інфлюенсери і багато інших також висловляться на підтримку постраждалих.

Проте більшість випадків домагань залишаються незареєстрованими. Жінки не заперечують проти домагань, навіть якщо вважають, що їхня гідність утискається. Саме тому кампанія #reagujostro закликає жінок знати свої права. Завдяки гарячій лінії, запущеній PTPA, будь-яка жінка може дізнатися, як діяти в рамках закону та безпечним чином.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео