Саша Жиляєв, Даша Кацуріна та інші розповіли історії про бізнес під час війни
За рік війни український бізнес не лише вистояв, а й став міцнішим. Підприємці адаптувалися до нових умов і дехто з них навіть успішно розвиває і масштабує свою справу. Відкривають нові точки, збільшують штат, запускають рекламу, донатять і будують плани.
Та окрім бажання потрібно мати можливість все це реалізувати. Тому Київстар продовжує вдосконалювати свої Big Data сервіси і знайомити з ними.
Минулого року ми допомагали бізнесам втриматися і вирішити частину їхніх задач. Сьогодні цілі стали вищими, тому й інструменти, які ми пропонуємо, є технологічнішими і складнішими. Власники відомих брендів користуються ними і вже мають потрібні результати. Проте є й ті, хто ще не знає про ці можливості.
Юрій Чорненький
Head of Marcom Київстар
Креативники з SHOTS вирішили продовжувати формат, у якому бізнесмени-амбасадори діляться своїми історіями. Тому в роликах знялися вже відомі герої з минулої кампанії. Ресторатор Саша Жиляєв розказав, як запрошує людей до себе на пончики. Власниця бренду одягу Даша Кацуріна розповіла, як знаходить “своїх” людей. А новий герой, засновник мережі магазинів техніки Олексій Гулий, поділився складнощами при відкритті нової точки.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Ці ролики, у порівнянні з минулими, вийшли енергійнішими. Бо якщо тоді потрібно було підтримати підприємців і дати їм віру в майбутнє, то зараз багато бізнесів вже вийшли на робочий ритм і прагнуть більшого. Тому цього разу ми додали динаміки, зробили більше акценту на ефекти та інтервʼю з героями.