За рік війни український бізнес не лише вистояв, а й став міцнішим. Підприємці адаптувалися до нових умов і дехто з них навіть успішно розвиває і масштабує свою справу. Відкривають нові точки, збільшують штат, запускають рекламу, донатять і будують плани.
Та окрім бажання потрібно мати можливість все це реалізувати. Тому Київстар продовжує вдосконалювати свої Big Data сервіси і знайомити з ними.
Креативники з SHOTS вирішили продовжувати формат, у якому бізнесмени-амбасадори діляться своїми історіями. Тому в роликах знялися вже відомі герої з минулої кампанії. Ресторатор Саша Жиляєв розказав, як запрошує людей до себе на пончики. Власниця бренду одягу Даша Кацуріна розповіла, як знаходить “своїх” людей. А новий герой, засновник мережі магазинів техніки Олексій Гулий, поділився складнощами при відкритті нової точки.