Розробка сайтів складає 81% проєктів: дослідження клієнтського досвіду у диджитал розробці
10 Чер 2024, 12:40

Розробка сайтів складає 81% проєктів: дослідження клієнтського досвіду у диджитал розробці

Комітет Цифрової Розробки (DDC) ініціював масштабне дослідження клієнтського досвіду у сфері цифрової розробки. Це дослідження, проведене у співпраці з дослідницьким партнером Factum Group, має на меті висвітлити тонкощі взаємодії клієнтів та розробників, а також виявити виклики, з якими стикаються учасники цього динамічного ринку.

Учасники дослідження та ключові висновки

Дослідження залучило 90 учасників, включаючи великий корпоративний бізнес: 51% та малі та середні підприємства, державні установи та громадські організації. Ролі учасників варіювалися від генеральних директорів та маркетингових директорів до бренд-менеджерів та керівників цифрових напрямків. Дослідження показало, що фактори та критерії при розробці залежать не лише від типу компанії, а й від посади особи, яка відповідає за проект на стороні клієнта.

Незважаючи на прогнози, зроблені ще десять років тому, що веб-сайти будуть замінені застосунками чи іншими технологіями, 81% проектів, охоплених дослідженням, стосувалися саме розробки сайтів. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Складний процес вибору партнера

Вибір партнера з розробки — це складний процес, визначений багатьма критеріями. 71% респондентів вказали, що орієнтуються на 5 і більше критеріїв при виборі партнера. Клієнти зазвичай шукають розробників через рекомендації, онлайн-пошук та аналіз кейсів в індустрії. Основними критеріями вибору є технічний рівень розробки, здатність забезпечувати підтримку проекту та надати гарантію, дотримання термінів та вартість послуг. Менш важливими є досвід роботи з відомими брендами та здатність розробляти нестандартні, креативні рішення.

Процес розробки та загальні виклики

Загальною тенденцією, виявленою в дослідженні, є часте недотримання термінів і бюджетів проектів — 75% респондентів зазначили, що їхні проекти не вклалися або в запланований таймінг, або в бюджет. Намагаючись глибше зрозуміти виникаючі проблеми, респондентам були задані відкриті питання та проведені глибинні інтерв’ю. Це показало, що неналежний хід проекту та проблеми з таймінгом, не завжди зона відповідальності розробників. Зміни запиту клієнта в процесі розробки або зміни в компанії, брак ресурсів для залучення до процесу та ухвалення рішень, відсутність єдиної відповідальної особи на стороні клієнта — все це сприяє затримкам у реалізації проектів та призводить до взаємного незадоволення процесом. 

Різниця в роботі між диджитал-агенціями, IT-компаніями та фрілансерами

Дослідження виявило суттєві відмінності в роботі з диджитал-агенціями, IT-компаніями та фрілансерами. Диджитал-агенції частіше обираються за комплексний підхід та здатність проводити постпроектну аналітику і оцінку задоволеності користувачів. IT-компанії більше цінуються за технічну підтримку та гарантії. Фрілансери, хоча і пропонують гнучкість та найкращу комунікацію завдяки особистому виконанню та спілкуванню, найчастіше не встигають виконати проекти в терміни та в межах бюджету. 

Хоча технології та високий рівень розробки є надзвичайно важливими для клієнтів, основні проблеми криються в управлінні проектами та комунікаціях обох сторін. Забезпечення чіткої, проактивної комунікації та розуміння бізнес-процесів є ключовими для успіху цифрових проектів.

Більш детальну та глибоку аналітику дивіться за посиланням.

Розкажіть друзям про новину