Розпливчасті білборди з відомими шведськими пам’ятками зобразили наслідки глаукоми
13 Бер 2025, 12:46

Розпливчасті білборди з відомими шведськими пам’ятками зобразили наслідки глаукоми

У Швеції 150 000 людей страждають на глаукому — підступну хворобу, яка повільно погіршує периферійний зір.

Щоб підвищити обізнаність про цю проблему, оптична компанія Specsavers та її агентство Nord DDB створили диджитал-білборди, які імітують втрату зору.

На дисплеях демонструються чіткі зображення відомих шведських пам’яток прямо на тлі їхніх реальних аналогів, які потім повільно розпливаються і зникають, показуючи, як глаукома може залишатися непоміченою, поки не стане занадто пізно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія заохочує людей відвідувати окулістів для раннього скринінгу.

Розкажіть друзям про новину