Роман Шурдук: «Більшість гуманітарних кампаній ми здійснюємо власними силами»
04 Лют 2023, 12:07
PR

Роман Шурдук: «Більшість гуманітарних кампаній ми здійснюємо власними силами»

«Фрезеніус Медикал Кер Україна» — світовий лідер у постачанні продуктів та послуг для діалізу — терапії лікування ниркової недостатності. Роман Шурдук, директор компанії, розповів як українській команді вдалося під час війни врятувати всіх своїх пацієнтів.

Як ви трансформували свої комунікації у воєнний час?

В Україні «Фрезеніус Медикал Кер» уже понад 20 років надає послуги діалізу та постачає продукцію для людей із хронічною хворобою нирок у медичні заклади по всій Україні. Компанія представлена у 150 країнах світу, а центри «Фрезеніус Медикал Кер Україна» знаходяться у Чернігові, Харкові, Черкасах, а також партнерських клініках по всій Україні.

Пацієнти на гемодіалізі — одна з найвразливіших верств населення, оскільки їхні життя залежать від процедури гемодіалізу, якої вони потребують тричі на тиждень.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Тому з перших днів війни ми намагалися оперативно інформувати пацієнтів про те, де можна пройти діаліз в інших регіонах України та як організувати цей процес за кордоном. Разом із провідними фахівцями Інституту нефрології НАМН України ми зібрали базу лікарів-нефрологів з усього світу, які були готові приймати українських пацієнтів, і надавали її не лише нашим пацієнтам, але й усім, хто звертався до нас по допомогу.

Із цією метою ми одразу створили дві Вайбер-спільноти — для лікарів-нефрологів і пацієнтів. У першій групі можна було оперативно отримати інформацію про вільні місця на гемодіаліз по всіх клініках України, скерувати пацієнтів до нефрологічних відділень за кордоном; друга група допомагала вирішувати поточні питання стосовно лікування, препаратів, гемодіалізу поза місцем проживання, які виникали у пацієнтів.

Також нашою інформаційною платформою стали Фейсбук-спільнота Pro нирки та LinkedIn-профіль, де публікувалася найактуальніша інформація для пацієнтів.

На яких соціальних проєктах ви зосередилися у 2022 році?

Нашим головним завданням став порятунок пацієнтів – не тільки тих, що обслуговувалися у центрах компанії, а всіх хворих на хронічну хворобу нирок, які лікуються на апаратах «Фрезеніус Медикал Кер Україна», а це понад 2500 людей. Усі нефрологічні відділення, комунальні лікарні та приватні клініки, що працюють із нашим обладнанням, були забезпечені витратними матеріалами для безперервних процедур гемодіалізу.

У нас є і конкретний приклад корпоративної соціальної відповідальності: у березні, коли Чернігів і Харків опинилися на лінії фронту і практично у блокаді, компанія власними силами евакуювала пацієнтів і співробітників Харківського та Чернігівського гемодіалізних центрів. На той час ні в Харкові, ні в Чернігові гуманітарних коридорів не було, а обстріли щодня посилювалися, і все трималося лише на ентузіазмі і неймовірній відданості наших колег.

Роман Шурдук (у центрі) з колегами у Чернігівському центрі

Всього було евакуйовано близько 200 людей – пацієнти з родичами і навіть домашніми улюбленцями. При цьому, незважаючи на виснажливий і тривалий переїзд, жоден із пацієнтів не помер. Це ми вважаємо своєю великою перемогою.

Ще один важливий напрям нашої соціальної роботи – медична гуманітарна допомога лікарням і шпиталям по всій Україні. З перших днів війни ми доставляли у медзаклади перев’язувальні матеріали, дезінфікуючі розчини, шприци, пластирі. У воєнний час лікарням завжди потрібні системи СytoSorb, які допомагають лікувати сепсис і дають можливість рятувати навіть важко хворих; а також інфузомати, за допомогою яких визначається необхідне дозування ліків. Серед клінік, яким ми допомагали, – Охматдит, Національний інститут хірургії та трансплантології імені Шалімова, Клінічна лікарня «Феофанія», Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. Мечникова, Харківський військовий шпиталь, Територіальне об’єднання швидкої допомоги Львова, Івано-Франківська та Миколаївська обласні лікарні, онкодиспансер та дитяча лікарня в Черкасах.

Окремий проєкт нашої профільної допомоги – співпраця з лікарнями у забезпеченні апаратами «гострої» нирки. Компанія «Фрезеніус Медикал Кер» випускає апарати, які здатні стабілізувати навіть критичних пацієнтів. Більше десятка медичних закладів по всій Україні отримали змогу рятувати таких пацієнтів за допомогою наших машин multiFiltratePRO, загальна сума донейшена на апарати та витратні матеріали до них сягнула понад 115 тисяч євро.    

Апарати multiFiltratePRO вже врятували життя сотням пацієнтів

Що буде основним у вашій КСВ-діяльності цього року?

Насамперед, ми продовжуємо приймати у наших клініках пацієнтів, які були вимушені виїхати у безпечні місця в Україні чи за кордон – сьогодні ми практично поновили кількість пацієнтів у Черкасах і Чернігові. З питань безпеки поки не працює центр у Харкові, але ми сподіваємося, що це тимчасово. Всі наші пацієнти потребують пильного догляду і відновлення звичного лікування, тому ми зосереджені на їх реабілітації.

У 2023 році ми будемо продовжувати інвестувати в економіку України, надаючи життєво необхідне обладнання на десятки мільйонів гривень для збереження здоров’я пацієнтів із хронічною хворобою нирок.

Чи співпрацюєте ви з благодійними фондами? В яких напрямках?

Так, ми відкриті до партнерства з фондами. Зокрема, завдяки фонду Віктора Пінчука ми передали Шпиталю Державної прикордонної служби України апарат гострої нирки multiFiltratePRO, це – наш внесок у перемогу, адже завдяки таким апаратам можна врятувати сотні життів критичних пацієнтів.

Однак станом на сьогодні переважну більшість гуманітарних кампаній ми здійснюємо власними силами, без залучення спонсорської допомоги.

Чи вдається комунікувати з пацієнтами на окупованих територіях?

За цей рік ми двічі передавали гуманітарну допомогу пацієнтам в окупації, компанія постійно співпрацює з медзакладами на прикордонних територіях. Зокрема, нашому сліпому пацієнту на перитонеальному діалізі, який перебував у сірій зоні, через волонтерів ми доставили розчини для проведення процедури.

Сліпому пацієнту на перитонеальному діалізі компанія доставила витратні матеріали у сіру зону

Чи збираєтеся ви відновлювати свою діяльність у Харкові?

Безперечно, так. Наразі ми працюємо над цим, оскільки вже є запити від пацієнтів, які повернулися до Харкова і хочуть відновити лікування в нашому центрі. Як тільки ми і наш німецький менеджмент будемо певні, що там безпечно працювати і лікуватися, Харківський центр одразу відкриється.

Розкажіть друзям про новину