Ролики Uber показали моменти дорослішання підлітків під час їх самостійних поїздок
16 Лис 2023, 11:54

Ролики Uber показали моменти дорослішання підлітків під час їх самостійних поїздок

Нова кампанія Uber показала, як її послуга Teen пропонує молодим людям безпечний вступ до самостійних подорожей.

Героями кампанії стали підлітки, які використовують Uber, щоб безпечно орієнтуватися у дорослих ситуаціях, у той час як застосунок надає новини про їх переміщення батькам, які стежать за їхніми мандрівками.

Перший ролик «In Love» показав хвилювання під час першого побачення в кінотеатрі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Другий ролик «Braces» показав хлопчика, який самостійно вирушає до ортодонта.

У третьому ролику «Haircut» юна модниця шукає швидкого вирішення катастрофічної проблеми з зачіскою.

Розробкою кампанії займалась агенція Johannes Leonardo.

Розкажіть друзям про новину