Ролики у стилі «Гри престолів» та «Відчайдушних домогосподарок» розповіли про легкість скринінгу на колоректальний рак
17 Січ 2025, 12:39

Ролики у стилі «Гри престолів» та «Відчайдушних домогосподарок» розповіли про легкість скринінгу на колоректальний рак

Виробник ДНК-тестів для скринінгу на колоректальний рак Cologuard запустив нову кампанію, яка має на меті підвищити місце бренду в культурі та посилити розмову про діагностику на рак товстої кишки.

Люди відкладають скринінг на рак товстої кишки з різних причин: від тривоги перед розмовою з лікарем до клопоту і драматизму, пов’язаних із самим скринінгом.

Ролики під назвою «Skip the Drama» демонструють декорації у стилі «Гри престолів» та «Відчайдушних домогосподарок», де, якщо бути відвертими, завжди є драматизм.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Цими двома рекламними роликами, які демонструють, наскільки легкою є діагностика раку товстої кишки, Cologuard залишає драму позаду, щоб люди могли повернутися до свого чудового, найкращого життя.

Розкажіть друзям про новину