Ролики у стилі «Гри престолів» та «Відчайдушних домогосподарок» розповіли про легкість скринінгу на колоректальний рак
17 Січ 2025, 12:39

Ролики у стилі «Гри престолів» та «Відчайдушних домогосподарок» розповіли про легкість скринінгу на колоректальний рак

Виробник ДНК-тестів для скринінгу на колоректальний рак Cologuard запустив нову кампанію, яка має на меті підвищити місце бренду в культурі та посилити розмову про діагностику на рак товстої кишки.

Люди відкладають скринінг на рак товстої кишки з різних причин: від тривоги перед розмовою з лікарем до клопоту і драматизму, пов’язаних із самим скринінгом.

Ролики під назвою «Skip the Drama» демонструють декорації у стилі «Гри престолів» та «Відчайдушних домогосподарок», де, якщо бути відвертими, завжди є драматизм.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Цими двома рекламними роликами, які демонструють, наскільки легкою є діагностика раку товстої кишки, Cologuard залишає драму позаду, щоб люди могли повернутися до свого чудового, найкращого життя.

Розкажіть друзям про новину