Виробник ДНК-тестів для скринінгу на колоректальний рак Cologuard запустив нову кампанію, яка має на меті підвищити місце бренду в культурі та посилити розмову про діагностику на рак товстої кишки.
Люди відкладають скринінг на рак товстої кишки з різних причин: від тривоги перед розмовою з лікарем до клопоту і драматизму, пов’язаних із самим скринінгом.
Ролики під назвою «Skip the Drama» демонструють декорації у стилі «Гри престолів» та «Відчайдушних домогосподарок», де, якщо бути відвертими, завжди є драматизм.
Цими двома рекламними роликами, які демонструють, наскільки легкою є діагностика раку товстої кишки, Cologuard залишає драму позаду, щоб люди могли повернутися до свого чудового, найкращого життя.