25 Гру 2023, 11:30

Ролики Burger King показали справжній сором після різдвяної вечірки в офісі

Зазвичай бренди грають з великими емоціями у своїх різдвяних кампаніях, але варто подивитись правді у вічі: напередодні Різдва справжні емоції особливо виникають на наступний день після офісної різдвяної вечірки. Бо саме тоді повертаються спогади про вчинки, за які соромно.

У різдвяній кампанії Burger King Germany згадав саме ці моменти з чітким меседжем: «Ми не можемо виправити вчорашній вечір. Але ми можемо зробити сьогоднішній день».

У трьох рекламних роликах головні герої аналізували свою поведінку на офісній різдвяній вечірці і зрозуміли, що ніч вже не повернути, проте можна виправити наступний день за допомогою бургерів та картоплі фрі від Burger King.

Жінка у ванні переживала через те, що на різдвяній вечірці вона безперервно виконувала гімн китів.

Чоловік роздумував, чи не пов’язана термінова зустріч з босом з його полум’яною промовою про таємні товариства.

А третій згадав, як показував усім свої ноги, адже в його очах це були найкрасивіші ноги у світі.

Цей сценарій не є незнайомим для багатьох німців. Як показує репрезентативне опитування німецького працездатного населення, проведене компанією Burger King Germany, більше половини німецьких працівників (55%) кринжово поводились на різдвяній вечірці. Кожен п’ятий працівник (21%) зганьбився. Майже половина опитаних (46,3%) заявили, що шкодують про свою поведінку попереднього вечора. 15,2% німецьких працівників говорили, що захворіли після різдвяної вечірки в офісі, тому що їхня поведінка була неприємною. Найкращими ліками тут, мабуть, було б забуття, але, згідно з опитуванням, сон і особливо хороша їжа допомагають зробити наступний день більш терпимим.

Молоді працівники, зокрема, сказали, що бургер був їхнім порятунком після нічної пиятики. І саме в цьому полягає суть різдвяної кампанії від Burger King Germany. Незалежно від того, чи це воппер або сендвіч із курки на рослинній основі, обід в ресторані чи вдома, Burger King пропонує те, що потрібно кожному, щоб пережити важкий день після різдвяної вечірки в офісі і не тільки.

«Багато людей знають і відчувають моменти, які ми перебільшуємо і з гумором зображуємо в нашій різдвяній кампанії, — говорить Клаус Шмейнґ, операційний директор Burger King Germany. — Наше послання: Не падайте духом! З такою корисною їжею, як воппер, картопля фрі або нагетси на рослинній основі, справи можуть бути не дуже добре, але вони точно стануть набагато краще».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео