Ролики Burger King показали справжній сором після різдвяної вечірки в офісі
25 Гру 2023, 11:30

Ролики Burger King показали справжній сором після різдвяної вечірки в офісі

Зазвичай бренди грають з великими емоціями у своїх різдвяних кампаніях, але варто подивитись правді у вічі: напередодні Різдва справжні емоції особливо виникають на наступний день після офісної різдвяної вечірки. Бо саме тоді повертаються спогади про вчинки, за які соромно.

У різдвяній кампанії Burger King Germany згадав саме ці моменти з чітким меседжем: «Ми не можемо виправити вчорашній вечір. Але ми можемо зробити сьогоднішній день».

У трьох рекламних роликах головні герої аналізували свою поведінку на офісній різдвяній вечірці і зрозуміли, що ніч вже не повернути, проте можна виправити наступний день за допомогою бургерів та картоплі фрі від Burger King.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Жінка у ванні переживала через те, що на різдвяній вечірці вона безперервно виконувала гімн китів.

Чоловік роздумував, чи не пов’язана термінова зустріч з босом з його полум’яною промовою про таємні товариства.

А третій згадав, як показував усім свої ноги, адже в його очах це були найкрасивіші ноги у світі.

Цей сценарій не є незнайомим для багатьох німців. Як показує репрезентативне опитування німецького працездатного населення, проведене компанією Burger King Germany, більше половини німецьких працівників (55%) кринжово поводились на різдвяній вечірці. Кожен п’ятий працівник (21%) зганьбився. Майже половина опитаних (46,3%) заявили, що шкодують про свою поведінку попереднього вечора. 15,2% німецьких працівників говорили, що захворіли після різдвяної вечірки в офісі, тому що їхня поведінка була неприємною. Найкращими ліками тут, мабуть, було б забуття, але, згідно з опитуванням, сон і особливо хороша їжа допомагають зробити наступний день більш терпимим.

Молоді працівники, зокрема, сказали, що бургер був їхнім порятунком після нічної пиятики. І саме в цьому полягає суть різдвяної кампанії від Burger King Germany. Незалежно від того, чи це воппер або сендвіч із курки на рослинній основі, обід в ресторані чи вдома, Burger King пропонує те, що потрібно кожному, щоб пережити важкий день після різдвяної вечірки в офісі і не тільки.

«Багато людей знають і відчувають моменти, які ми перебільшуємо і з гумором зображуємо в нашій різдвяній кампанії, — говорить Клаус Шмейнґ, операційний директор Burger King Germany. — Наше послання: Не падайте духом! З такою корисною їжею, як воппер, картопля фрі або нагетси на рослинній основі, справи можуть бути не дуже добре, але вони точно стануть набагато краще».

Розкажіть друзям про новину