Ролик закликав британців переосмислити власний круїзний досвід
04 Січ 2024, 11:17

Ролик закликав британців переосмислити власний круїзний досвід

Круїзна компанія P&O Cruises представила нову бренд-платформу «Holiday Like Never Before», запрошуючи відпочивальників переосмислити те, що, на їхню думку, вони знають про круїзний досвід, і очікувати більшого від своєї відпустки, виходячи за межі очевидного в надзвичайне.

Створене спільно з креативним агентством Pablo London, нове позиціонування бренду визнає, що коли справа доходить до відпустки, британці часто є людьми звички. Таким чином, з’явилася можливість кинути виклик аудиторії, яка очікує більшого від свого відпочинку, представивши альтернативний варіант.

Кампанія підкреслила неймовірну кількість вражень, які можна отримати під час одного круїзу. Від радості засинати в Марселі і прокидатися в Барселоні, до задоволення від подорожі у джакузі та пізнання норвезьких фіордів зсередини.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик був знятий серед відпочивальників на борту лайнера Arvia під час його подорожі Середземним морем, і в ньому знялися співробітники P&O Cruises, у тому числі повітряні гімнасти. Cцени біля берега були зняті на Сент-Люсії, популярному місці одного з карибських маршрутів P&O Cruises.

Тім Снейп, виконавчий креативний директор Pablo, додав: «Виклик змінити сприйняття круїзів — чудове місце для початку. Чим більше ми досліджували, тим більше виявляли, що люди, які вперше вирушають у круїз, переживають ці моменти усвідомлення. Моменти, коли вони усвідомлюють відмінність круїзу, речі, які повністю відрізняються від будь-якої іншої відпустки, яку вони коли-небудь мали. Від щоденного підйому в новому місці до подорожі біля нескінченного басейну, і наша ідея дійсно зосереджена на цих моментах. Ми застосували нашу обіцянку «як ніколи раніше» до кожного аспекту нашого креативу — від техніки зйомки до музики, тому я сподіваюся, що кінцевий результат виділиться в категорії і допоможе змінити чиїсь думки».

Кампанія включає в себе національну зовнішню рекламу на залізниці, яка запрошує тих, хто подорожує потягом, уявити радість від подорожі в басейні. Розгортання кампанії триває в диджитал, соціальних, власних каналах та PR з 1 січня.

Розкажіть друзям про новину