Підхватити Covid-19 під час подорожі все ще залишається кошмаром. Щоб продемонструвати це, компанія Income Insurance, одна з провідних композитних страхових компаній у Сінгапурі, створила фільм жахів, щоб показати страшні наслідки подорожей без належної страховки від Covid-19.
18-хвилинний фільм жахів «Trapped» був створений креативною компанією BBH Singapore за участю режисера фільмів жахів Келвіна Тонга.
Фільм має на меті підкреслити важливість придбання туристичного страхування з адекватним покриттям Covid-19, щоб уникнути неприємного досвіду. Income Insurance обрала підхід фільму жахів, намагаючись залучити та налагодити зв’язок зі споживачами.
Фільм, який транслюється на YouTube, StarHub TV+ та інших платформах для фільмів і широкоформатного контенту, супроводжувався 30-секундним трейлером, щоб викликати інтерес. Трейлер з’явився в соціальних мережах і на діджитал каналах, зібравши понад 1,8 млн показів, 370 600 переглядів і 34 200 вподобань у Facebook, Instagram, YouTube і Tiktok.
Щоб розвинути цю ідею, Income Insurance створила тематичну імерсивну квест-кімнату, яка відкриється в червні.
Дірен Амін, директор по роботі з клієнтами Income Insurance, сказав: «Ця кампанія відповідає всім критеріям – сильний фокус на продукті для стимулювання бізнесу, перехід від реклами до контенту та дій, а не просто до реклами. У той час як туристичне страхування знову стає бізнесом, а Income Insurance є лідером на ринку і зростає, ця ініціатива має вирішальне значення для продовження зростання у 2023 році, і такі кампанії допомагають нам покращити наші шанси на це. Завдяки зусиллям BBH та Publicis, енергії Келвіна Тонга та відданості внутрішньої команди ця кампанія була реалізована трохи менше ніж за два місяці».