Ролик розповів десятилітню історію кохання пари геїв, яка почалася з лотерейного квитка
06 Чер 2023, 12:01

Ролик розповів десятилітню історію кохання пари геїв, яка почалася з лотерейного квитка

Національна лотерея Великої Британії після своєї хітової різдвяної реклами випустила ще один ролик від британського режисера Тома Гупера.

«Pockets» розповів історію двох чоловіків, які вперше зустрілися в 1994 році, у ніч першого в історії розіграшу Національної лотереї, і показує різні злети і падіння їхніх тридцятирічних стосунків. Від побачень до шлюбу і всього, що відбувається між ними, константою впродовж усього фільму є їхній щотижневий рожевий лотерейний квиток.

https://youtu.be/csxFQR_n2LU?list=TLGGnQkh_fntenowNTA2MjAyMw

Креативне агентство Adam&EveDDB співпрацювало з різними виробничими компаніями протягом усього процесу, включаючи Smuggler, яка займалася виробництвом фільму.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Команда також консультувалася з агентством культурних досліджень On Road, щоб переконатися, що реклама відображає точне зображення геїв з 1990-х років до сьогодення.

Айвор Бернс, директор з маркетингу оператора національної лотереї Camelot, сказав: «Ми хотіли створити кампанію, яка оспівує стосунки наших постійних гравців з їхніми лотерейними квитками – хвилювання, яке вони відчувають від можливості виграшу, що змінить їхнє життя, і нескінченну віру в те, що одного дня їхні номери спливуть».

Ролик підтримується зовнішньою рекламою, друкованою продукцією, радіо, кіно та активністю у соцмережах. Вона триватиме протягом другої половини 2023 року та на початку 2024 року.

Розкажіть друзям про новину