Ролик розповів десятилітню історію кохання пари геїв, яка почалася з лотерейного квитка
06 Чер 2023, 12:01

Ролик розповів десятилітню історію кохання пари геїв, яка почалася з лотерейного квитка

Національна лотерея Великої Британії після своєї хітової різдвяної реклами випустила ще один ролик від британського режисера Тома Гупера.

«Pockets» розповів історію двох чоловіків, які вперше зустрілися в 1994 році, у ніч першого в історії розіграшу Національної лотереї, і показує різні злети і падіння їхніх тридцятирічних стосунків. Від побачень до шлюбу і всього, що відбувається між ними, константою впродовж усього фільму є їхній щотижневий рожевий лотерейний квиток.

https://youtu.be/csxFQR_n2LU?list=TLGGnQkh_fntenowNTA2MjAyMw

Креативне агентство Adam&EveDDB співпрацювало з різними виробничими компаніями протягом усього процесу, включаючи Smuggler, яка займалася виробництвом фільму.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Команда також консультувалася з агентством культурних досліджень On Road, щоб переконатися, що реклама відображає точне зображення геїв з 1990-х років до сьогодення.

Айвор Бернс, директор з маркетингу оператора національної лотереї Camelot, сказав: «Ми хотіли створити кампанію, яка оспівує стосунки наших постійних гравців з їхніми лотерейними квитками – хвилювання, яке вони відчувають від можливості виграшу, що змінить їхнє життя, і нескінченну віру в те, що одного дня їхні номери спливуть».

Ролик підтримується зовнішньою рекламою, друкованою продукцією, радіо, кіно та активністю у соцмережах. Вона триватиме протягом другої половини 2023 року та на початку 2024 року.

Розкажіть друзям про новину