Шоурум українських брендів Blushhh опублікував креативний ролик про те, чому варто вживати слово «цибулька», а не «look».
21 Гру 2024
20 Гру 2024
- Партнерська й ефективна взаємодія: підсумки дискусії про правила тендерів на креативні ідеї
- McDonald’s перетворив свої страви на роботів з аніме «Євангеліон»
- Актуальна тема та підготовка спікера: як організувати корисне та успішне інтерв’ю
- 52 млн грн на ЗСУ та 1,5 тонни корму для безпритульних тварин: щотижневий дайджест добрих справ
- Cанта-Клаусу надіслали лист із закликом відмовитись від глютену на Різдво
- «Сила духу, загартована в бою»: українська агенція створила айдентику для спортивних змагань серед ветеранів
- Українська промислова компанія випустила календар-витинанку