Шоурум українських брендів Blushhh опублікував креативний ролик про те, чому варто вживати слово «цибулька», а не «look».
03 Бер 2025
- IAB MIXX Awards 2025: триває прийом робіт на конкурс
- Квітучі пейзажі та шезлонги: бренд освіжувачів повітря зобразив світи носа
- Данський модний бренд перетворив диджитал-детокс на знижки
- Максим Ливинець став CEO рекламно-комунікаційного холдингу NCG
- «Дружні Двері»: українські бізнеси об’єдналися, щоб допомогти новим місцевим
- Роналду, Гомес та Кардаш’ян: 10 найпопулярніших Instagram-акаунтів у 2025 році
- Alliance Novobud презентував промовідео, яке надихне закохатися в комфортне життя
- У Лондоні з’явилося дерево, яке розповідає про свої емоції та стосунки з людьми