Шоурум українських брендів Blushhh опублікував креативний ролик про те, чому варто вживати слово «цибулька», а не «look».

Нове відео
25 Лип 2025
- Невидимі образи показали, як медіа ігнорують спортсменів з інтелектуальними порушеннями
- Бренд туалетного паперу висміяв рекламу трекерів здоров’я
- «Краща версія себе — це і є ти»: ПриватБанк створив колекцію підбадьорливих скінів
- Swarovski представив колекцію кришталевих фігурок персонажів гри Minecraft
- У застосунку Spotify з’явилась можливість зіграти в гольф зі «Щасливчиком Гілмором»
- UNITED24, ПУМБ, UPSTARS: щотижневий дайджест добрих справ
- Malibu випустив термохромні плавки, що нагадують про ризик вживання алкоголю біля води
- Зірковий маркетинг у дії: ритейлер одягу злетів на біржі завдяки кампанії з Сідні Свіні