Шоурум українських брендів Blushhh опублікував креативний ролик про те, чому варто вживати слово «цибулька», а не «look».
21 Тра 2025
- Банери у застосунку Нової пошти підкреслили важливі сенси безбар’єрності
- Пивний бренд перетворив тінь на свою рекламу
- Конкурс маркетингових проєктів X-RAY 2025: склад експертного журі
- Labubu: як плюшеві іграшки-брелоки стали маркетинговим феноменом
- Емоційний маркетинг: Uber створив машину гарного настрою
- «Так чисто, що можна цілувати»: бренд біде кинув виклик традиційній рекламі засобів гігієни
- Вікіпедія для брендів: як правильно створити сторінку про свою компанію
- Як використовувати імерсивні технології у рекламі: кейс Doritos та Minecraft