Шоурум українських брендів Blushhh опублікував креативний ролик про те, чому варто вживати слово «цибулька», а не «look».
29 Кві 2025
- Badstreet Boys анонсував повернення пісенно-донатного конкурсу «Нашебачення»
- The Ordinary заповнив вітрину купою грошей, щоб показати витрати на селебриті-маркетинг
- Шарліз Терон стала обличчям кампанії ювелірних виробів Dior
- Збір сліз єдинорога та доїння Нессі: бренд газованих напоїв показав процес створення нових смаків
- Бразильські вчені створили шопер та склянку із пластику, знайденого у крові
- «Ніколи знову»: рекламу Nike розкритикували через асоціацію з Голокостом
- Пантера P2H: як маскот змінює правила гри в ІТ-брендингу
- 25-та бригада ДШВ представила нову комунікаційну платформу та ідентичність