Ролик показав звʼязок рук листонош з руками клієнтів
28 Лис 2023, 12:41

Ролик показав звʼязок рук листонош з руками клієнтів

Поштова служба Великобританії Royal Mail представила першу велику нову кампанію «In Good Hands», присвячену листоношам та ролі, яку відіграють нові інновації компанії в їхніх руках.

Кампанія, розроблена агенцією AMV BBDO, підкреслила важливу роль, яку відіграють поштові працівники у святкові дні, а також нові інновації, такі як безкоштовна послуга Parcel Collect та новий вдосконалений застосунок Royal Mail, який дозволяє клієнтам залишатися на зв’язку безперешкодно.

Рекламний ролик, створений на вірш, спеціально написаний лауреатом премії Т.С. Еліота Роджером Робінсоном, зосередився на руках листонош, демонструючи теплоту та людяність їхніх стосунків з клієнтами. Вірш, який читає актор Сопе Дірісу, провів глядачів у подорож, де протягом року показуються різні руки, як реальних працівників, так і акторів, демонструючи зміну пір року та ритм життя.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

30- та 60-секундні версії ролика будуть розміщені на диджитал, соціальних платформах та відео на замовлення.

Соня Судхакар, директорка з маркетингу та диджитал технологій Royal Mail, зазначила: «Royal Mail відіграє важливу роль у святковий період, і ми готуємося до того, щоб доставити Різдво нашим клієнтам цього року. У цьому ролику розповідається про 85 000 наших листонош, які в будь-яку погоду доставляють посилки клієнтам по всій Великій Британії. Наші клієнти можуть заощадити, купуючи онлайн і отримуючи свою посилку самовивозом. Ми вважаємо, що це інновація, яку варто відсвяткувати у важкі економічні часи та в холодні місяці. Ми раді, що можемо продемонструвати ці послуги, які, як завжди, надаються нашими надійними поштовими службами».

Креативний партнер AMV BBDO Тім Райлі додав: «Поштарі є унікальними для Royal Mail. На відміну від інших кур’єрських компаній, у яких просто є людина у фургоні, листоноші щодня ходять пішки по вашій вулиці. Вони є цінною частиною суспільства і частиною самої Британії. Ми хотіли вшанувати їх, і вірш здавався нам доречним способом зробити це».

Розкажіть друзям про новину