Ролик показав, як люди з інвалідністю розкривають свій потенціал
17 Жов 2023, 17:34

Ролик показав, як люди з інвалідністю розкривають свій потенціал

Австралійська неприбуткова організація Scope, що надає послуги з підтримки осіб з інвалідністю, представила нову кампанію «Be Who You Want to Be», яка показує, як люди з інвалідністю розкривають свій потенціал.

Цією кампанією Scope прагне дати людям з інвалідністю впевненість, заохочує їх бути незалежними, авантюрними та сміливими.

Ролик показав, як люди з інвалідністю приймають радість, пов’язані і мають можливість жити так, як вони хочуть.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія «Be Who You Want to Be» розроблена агенцією 10 Feet Tall.

Окрім ролика, вона включає в себе брендові коди та кольори Scope, щоб оживити кожну послугу, доступну для підтримки людей з інвалідністю.

Коментує Мішель Патерсон, керівник групи з питань бренду, маркетингу та комунікацій компанії Scope: «Ця кампанія є знаковим моментом для людей з інвалідністю. Для нас було великим привілеєм втілити в життя таку інклюзивну кампанію, яка показує, що кожна людина повинна мати можливість реалізувати свій потенціал і бути тим, ким вона хоче бути».

Джозеф Месеха, виконавчий директор 10 Feet Tall: «Змінюючи наратив кампанії Scope, ми свідомо відійшли від традиційного підходу, що ґрунтується на емпатії. «Be Who You Want to Be» стратегічно позиціонує інвалідність як свято розширення можливостей, радості та зв’язку з громадою».

Кампанія стартувала на телебаченні, в диджитал медіа, зовнішній рекламі та на радіо в штатах Вікторія та Новий Південний Уельс в Австралії.

Розкажіть друзям про новину