02 Лис 2022, 12:35

Ролик показав догляд за ротовою порожниною дітей з малозабезпечених сімей

Стоматологічні бренди Crest і Oral-B, що належать Procter & Gamble, поставили собі завдання закрити те, що вони в Америці називають «Smile gap».

«Closing America’s Smile Gap» – це спосіб Crest і Oral-B пролити світло на реальність того, що діти в малозабезпечених сім’ях просто не отримують необхідного догляду за ротовою порожниною. Діти не мають доступу до основних інструментів для чищення зубів, доступу до інформації щодо догляду за ротовою порожниною, доступу та лікування. У рамках кампанії показано, як діти чистять зуби пальцем та водою замість належних засобів гігієни ротової порожнини.

Ці два бренди прагнуть забезпечити кожній дитині в США доступ до зубної пасти Crest та зубних щіток Oral-B, а також до профілактичної та відновної стоматологічної допомоги, обіцяючи пожертвувати матеріали з кожним придбаним продуктом.

«Crest і Oral-B вважають, що кожна дитина має право на здорову усмішку і можливості, які вона дає… Але діти з неблагополучних спільнот страждають від карієсу вдвічі частіше, ніж їхні однолітки – це справжня проблема», – сказав Карлос Де Хесус, старший віце-президент Crest and Oral-B у Північній Америці. «Ми називаємо це «Smile gap» і ми працюємо щодня, щоб допомогти закрити його… Переконання, що кожна дитина в США має те, що їм потрібно для щоденного чищення зубів, є першим кроком у закритті дефіциту посмішки в Америці. Ми продовжуватимемо працювати над цим доти, доки це буде потрібно, і поки всі не дбатимуть про це так само, як і ми».

Бренди також прагнуть запровадити шкільну програму з догляду за порожниною рота в школах по всій Америці, а також диверсифікувати персонал стоматологічної галузі, щоб дітей могли лікувати люди, які розуміють їхні унікальні потреби.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео