04 Гру 2023, 12:14

Ролик Нової пошти від Антоніо Лукіча показав кохання у двадцять третьому році

В етері стартувала нова рекламна кампанія Нової пошти «Завтра буде», розроблена командою Fedoriv agency. Ролик зняв режисер Антоніо Лукіч.

«Наша друга кампанія «Завтра буде» стверджує, що життя триває. Іде боротьба за нашу свободу, і люди вірять у майбутнє. Наша компанія так само в нього вірить. Люди довіряють найцінніші й найтепліші миті Новій пошті, адже ми завжди поруч. І якщо жити й боротися разом — завтра точно буде!» — каже Павло Даніман, маркетинг-директор Нової пошти.

За цей рік Нова пошта доставить близько 400 мільйонів посилок, а це 400 мільйонів людських історій.

«Одну з таких мені розказала подруга. Вона так нас вразила, що ми взяли її за основу нашого сценарію. Вийшла чуттєва розповідь про те, як Новій пошті довіряють найцінніше», — ділиться артдиректорка Fedoriv Оля Затинацька.

«Справжнім викликом стало зняти історію не гіршу, а навіть кращу за попередню. У першому ролику ми буквально доставляли в коробці сонце. Тому тепер вирішили зробити щось абсолютно інше. Але суть не змінилася — завтра буде!» — розповідає Андрій Латанський, креативний лідер.

З простого сюжету, що складався з шести слів, треба було зробити справжнє кіно. Тому вибір впав на Антоніо Лукіча, для якого це вже друга робота для Нової пошти.

«Я ставив собі особисте завдання розчулити глядачів цим роликом. Мені дуже подобається, коли будь-яка форма комунікації або мистецтва викликає у глядача почуття любові. А наша історія — це історія кохання».

Головну роль зіграв Женя Шумілов, актор у минулому, який просто тепер виборює наше завтра в лавах 3-ої штурмової. Заради знімань його відпустили на один день.

Ролик планувався взагалі без музики. Але коли команда почула пісню «Родимка» від Nazva band і Tember Blanche, то зрозуміла, що вона створена для цієї історії. Ніби зріз двадцять третього року.

Прояви «Завтра буде» вже можна побачити в ролику на телебаченні, на вулицях міст, у соцмережах, у відділеннях Нової пошти та на поштоматах. Додатково команда маркетингу розробила тираж спеціальних коробок, сувенірної продукції та мерчу, який надихає, що завтра буде.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео