Ролик McDonald’s довів, що його математика спантеличує навіть Ісаака Ньютона
03 Лип 2024, 14:29

Ролик McDonald’s довів, що його математика спантеличує навіть Ісаака Ньютона

McDonald’s India об’єднався з креативним агентством DDB Mudra, щоб запустити нову кампанію, яка включає в себе математичну складову для меню McSavers+.

Кампанія, яка розповідає про пропозицію, до якої входить бургер «Chicken Surprise» за 65 рупій та класична Coca-Cola за 49 рупій за загальною ціною 69 рупій замість 114, привертає увагу до математичної невідповідності.

У ролику молоді люди розмірковують над цінами і висловлюють думку про те, що математика McDonald’s настільки складна, що навіть Ісаак Ньютон був би спантеличений. Згодом ролик показує Ньютона під деревом, якого вдарив по голові курячий бургер.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину