Ролик McDonald’s довів, що його математика спантеличує навіть Ісаака Ньютона
03 Лип 2024, 14:29

Ролик McDonald’s довів, що його математика спантеличує навіть Ісаака Ньютона

McDonald’s India об’єднався з креативним агентством DDB Mudra, щоб запустити нову кампанію, яка включає в себе математичну складову для меню McSavers+.

Кампанія, яка розповідає про пропозицію, до якої входить бургер «Chicken Surprise» за 65 рупій та класична Coca-Cola за 49 рупій за загальною ціною 69 рупій замість 114, привертає увагу до математичної невідповідності.

У ролику молоді люди розмірковують над цінами і висловлюють думку про те, що математика McDonald’s настільки складна, що навіть Ісаак Ньютон був би спантеличений. Згодом ролик показує Ньютона під деревом, якого вдарив по голові курячий бургер.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину