03 Лип 2024, 14:29

Ролик McDonald’s довів, що його математика спантеличує навіть Ісаака Ньютона

McDonald’s India об’єднався з креативним агентством DDB Mudra, щоб запустити нову кампанію, яка включає в себе математичну складову для меню McSavers+.

Кампанія, яка розповідає про пропозицію, до якої входить бургер «Chicken Surprise» за 65 рупій та класична Coca-Cola за 49 рупій за загальною ціною 69 рупій замість 114, привертає увагу до математичної невідповідності.

У ролику молоді люди розмірковують над цінами і висловлюють думку про те, що математика McDonald’s настільки складна, що навіть Ісаак Ньютон був би спантеличений. Згодом ролик показує Ньютона під деревом, якого вдарив по голові курячий бургер.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину

Нове відео